Inlägg från: misslyckadmanung |Visa alla inlägg
  • misslyckadmanung

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Hellre stor och rapp än liten och slapp. tänkt att ha en riktigt stor och saftig på 20x20 och kunna tillfredsställa en kvinna ordentligt. Men nu är man bara en misslyckad loser....

• misslyckadmanung

Hur känns det egentligen när ni tjejer blir knullade av en jätte saftig kuk på 20+/20+ ? hur pass mycket skönare är det i jämförelse till oss småkukade losers?

• misslyckadmanung
    MammAmma skrev 2017-02-13 17:57:59 följande:
    Det blev bättre efter ett tag, sen var det bara vissa ställningar som orsakade kramper, om han tagit i för mycket xD
    Du ser du ville innerst inne ha den där större kuken i dig. varför ljuger du hela tiden? mår du bättre av att hata småkukade män?
  • misslyckadmanung
    MammAmma skrev 2017-02-13 22:05:29 följande:
    Jesus vad issues du har. Tycker synd om dig som är så gravt fixerad att det hindrar dig från att leva ett normalt liv.
    Fast kan inte leva ett normalt liv när ni kvinnor pissar och ser ner på småkukade män som jag. Du sa ju till och med att alla dina väninnor föredrar stor kuk, bevisar ju bara ännu mer att jag haft rätt hela tiden. hur ska man då ha en chans att leva ett normalt liv? 
  • misslyckadmanung
    MammAmma skrev 2017-02-14 20:51:58 följande:
    Citera mig gärna där jag påstått det. Annars, lär du gå en kurs i läsförståelse!
    Jo men det var ju det jag precis gjorde
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?