Inlägg från: Anonym (Största) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Största)

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Den största jag varit med var 25 cm, gjorde typ bara ont att ha sex då. Min nuvarande har en mikropenis som inte alls känns, behöver jag säga att jag aldrig tyckt sex varit roligt eller skönt? 

• Anonym (Största)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-11 13:53:21 följande:
    25 cm är härligt, har bara haft en som haft så stor. Tyckte han var underbar. Men varför är du med en kille som har en micropenis? Verkar ju helknäppt?
    Jag tycker om honom och jag vill ha barn, så därför jag är med honom. 
  • Anonym (Största)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-11 13:58:13 följande:
    Fair enough, men varför kan han inte låta dig träffa andra då? Han borde kunna förstå att du behöver det. Jag skulle aldrig klara mig med att ha sex med en så liten penis, utan då skulle det nog sluta med att jag var otrogen.

Få barn med honom behöver ju inte vara komplicerat, det går ju till och med att fixa utan penetrering som du vet....
    Jag vill inte ligga med någon annan. Har aldrig tyckt sex varit speciellt skönt ändå så så jag är nöjd som det är nu 
  • Anonym (Största)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-11 14:01:34 följande:
    Då är det ju inget problem. Tråkigt att du inte kan njuta av sex, sex är en stor del av mitt liv och jag skulle inte klara mig utan.
    Men njuter du på riktigt av sex? Hur gör du det? Aldrig förstått vad som är skönt? 
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?