Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Anna75g skrev 2022-03-10 21:39:21 följande:

Den absolut största har min nuvarande sambo. Med råge. 24cm. Mätt den själv. Näst största 17cm. Min sambo hade gärna fått ha mindre då den är alldeles för stor för mig. Men storleken har ingen betydels. Älskar ju honom oavsett hur lite eller stor kuk han har. 

Mäta kuk var väl aktuellt när man var typ 20 - alltså typ 35 år sedan
    Kan vara en tjej som ville mäta men minns inte vad hon kom fram till.
    Har gett orgasmer och fontäner med fingrar och tunga så bryr mig inte så mycket om just längd på kuken.
  • Anonym (Hmm)

Om en kuk blir över 30 cm så är det ju en fot....

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-12 19:41:52 följande:
    Lika kul som första gången det skrevs i tråden.
    Jaa, visst är det hysteriskt roligt, hahaha
  • Anonym (Hmm)
    Tom Araya skrev 2022-03-13 00:49:41 följande:
    drygt 47 centimeter alltså. Vid röntgen av hans "paket" visar det sig att Roberto Esquivel Cabrera påstår sig ha en snorre på hela 18,9 tum= 472,5 mm, själva penisen bara är på 6,5-7 tum=162,5 - 175 mm, resten är lös förhud. Han har hela livet försökt att förlängda den med bl.a. vikter i förhuden.

Enligt denna film har Jonah Falcon en drule på hela 13,5 tum i erigerat tillstånd= 337,5 mm, alltså knappt 34 cm.

Enligt denna sida är väldens uppmätt längsta penis 35 cm i erigerat tillstånd.
    Hur lång är världens längsta, uppmätta erigerade penis? (quizstone.se)

Rätt spännande att man kan lägga ner så mycket tid/insats på en annan mans penis kan jag tycka ...intresseklubben måste ju ha fyllt hela anteckningsblocket.
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?