• Tom Araya

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

filip skrev 2012-10-21 18:11:42 följande:

Hur ska man mäta? från undersidan, översidan, slak eller stånd?
    Jag ska genast göra en mätning.
    filip skrev 2012-10-21 20:25:24 följande:

Hur mäter ni? från var till toppen...?
    Skulle jag ha fel får någon rätta mig men så här har jag för mig det ska mätas:

Ovansidan från magen till ollonets topp (förhud utanför/framför ollonet räknas inte)
    den ska vara erigerad

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-08-20 19:41:13 följande:

haha vad kul =) jag har nog legat med typ 25 killar.

längsta var runt 22 centimeter, gick typ inte o va med, gjorde liksom ont de sista centimetrarna haha!

grövsta var som att hålla runt ett rejält dricksglas, jag nådde inte runt riktigt med en hand hehe. krävdes en hel del uppkåtande för att vi öht skulle kunna ha sex ;P

men ja hellre lite för grov än lite för lång!!

Du når inte runt ett vanligt dricksglas med en hand, ett rejält dricksglas kräver båda händerna.
  • Tom Araya
    Anonym (mom) skrev 2011-08-25 18:27:53 följande:

haha fyllde i de högsta för den största va så stor så de var nästan omöjligt för han att komma in och det gjorde OOOOOOOONT!!

mmm...och för det behövs det nog inte doningar på 30+, så där har vi nog något som stämmer in på understruket nedan...
    Bridis skrev 2011-08-25 17:52:22 följande:

Nu är jag iof kille men har röstat ändå. Jag uppskattade längden i jämförelse med min egna. Man kan ju faktiskt få se erigerade penisar som kille också. :P Dock är jag inget för sådanahära trådar egentligen. På tok för många och stora felmarginaler. 1. Killar ljuger om sin storlek vilket resulterar i tjejer får skev måttproportioner. 2. Tjejer har dåligt ögonmått. Killar med men när det kommer till kuken så har de flesta koll pga flera års erfarenhet av den 24/7. 3. Folk röstar inte sanningsenligt. Vida spritt fenomen på interwebben att folk jävlas på det viset för skojs skull eller ändra snittet.

• Tom Araya

Jag tror att minst 9 röstande i den här tråden ljuger, kanske fler.

Över 25, uppåt 30 eller t.o.m. över 30 är så otroligt sällsynt att det teoretiskt är i stort sett omöjligt att så många här har upplevt det personligen.

• Tom Araya
    Anonym (Hjärnan) skrev 2022-03-11 19:13:05 följande:

Nio stycken som varit med någon?
    Haha! på FL behöver det inte vara sant kan lika gärna vara något man drömmer om.

Nu är det 10. SkrattandeDrömmer
  • Tom Araya
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-12 16:03:17 följande:

Utfallet påvisar på ett riktigt bra sätt hur missvisande och överflödiga dessa enkäter är. 

Man undrar ju om det ens finns en kuk på 30 cm? Ens som "freak of nature". Det borde vara belagt i så fall? Motsatt har ju alla som påstått något liknande bevisats vara charlataner. 

Jag har för mig att jag läst någonstans att världen största (säkerligen uppmätt?) ska vara 36 eller om det var 38.
    Men över 30+'are går det nog 1 på hundratusentals.
  • Tom Araya
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-12 16:37:46 följande:

Varenda en som påstått dylikt har visat sig sig bluffa eller vägra bevisa. De kan bli världskändisar ändå. Typ Jonah Falcon. Han påstår att han har världens längsta(34 cm, tror jag) men vägrar samtidigt att låta någon verifiera. Det räcker gott för artiklar, wikisida och världskändisskap. 
    Nu finns det ju flera vittnen som regnat på hans parad och påstått att den är drygt hälften av det han påstår, men ändå. 

drygt 47 centimeter alltså. Vid röntgen av hans "paket" visar det sig att Roberto Esquivel Cabrera påstår sig ha en snorre på hela 18,9 tum= 472,5 mm, själva penisen bara är på 6,5-7 tum=162,5 - 175 mm, resten är lös förhud. Han har hela livet försökt att förlängda den med bl.a. vikter i förhuden.

Enligt denna film har Jonah Falcon en drule på hela 13,5 tum i erigerat tillstånd= 337,5 mm, alltså knappt 34 cm.

Enligt denna sida är väldens uppmätt längsta penis 35 cm i erigerat tillstånd.
    Hur lång är världens längsta, uppmätta erigerade penis? (quizstone.se)

• Tom Araya
    Anonym (Hmm) skrev 2022-03-13 21:34:51 följande:
    Rätt spännande att man kan lägga ner så mycket tid/insats på en annan mans penis kan jag tycka ...intresseklubben måste ju ha fyllt hela anteckningsblocket.
    Hela tråden är fylld av det, inklusive trådstarten och du reagerar på mitt inlägg med lite kopierad text... Skrattande (vet inte hur man får till en asflabbssmiley här).
  • Tom Araya
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-14 22:32:56 följande:
    Jag förstår inte vad du vill ha sagt med ditt inlägg och definitivt inte varför du citerar mig?
    Det var avsett som en fortsättning på ditt inlägg, men här fick FL spunk när jag kopierade och flyttade runt lite text, så en del av texten försvann. Skrattande
  • Tom Araya
    siamesia skrev 2022-03-14 23:12:50 följande:

Ett av mina ex hade en helt abnorm penis. Den var 30 cm. lång, tjock och böjd, lite falukorv får man allt säga.

Den var lätt skräckinjagande och tyvärr var den inte direkt smidig att tas med i sexsammanhang. Det var lite som en vild orm som ringlade omkring.

Det finns en anekdot om hur denna monsterpenis ledde till chockskada i samband med att bäraren somnat i soffan under en fest i ungdomens dar. Hans kamrat som sovit under soffbordet vaknade och fick då syn på mitt ex falukorvsmorgonstånd, vilket hade letat sig ut ur byxan. Tror aldrig kamraten hämtat sig efter denna syn, han ältade det fortfarande typ 20 år senare????????! 

Mätte du den?
  • Tom Araya

11 av 266 har varit med en kille med kuk på över 30... Skrattande

Om det inte är samma kille alla de 11 har träffat, så ljuger 10,5 av dem.

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?