nemo1 skrev 2013-08-13 18:38:17 följande:
Jag har massor med vettiga kommentarer. Är du inte oansvarig om du släpper ut din fertila katt så att hon kan få en massa sjukdomar då alla hankatter på flera mils avstånd har satt på din katt? Är det ett bättre liv????
Var det inte meningen att hon skulle bli dräktig, säkert! Det vet väl en femåring vad som händer om man släpper ut en okastrerad katt.
Och man läser väl på INNAN man ser till att katten blir dräktig? Fan va less jag är på denna fö....ade huskattasavel ! Vill du ha "små söta kattungar" så hjälp då en stackars hemlös dräktig hona som annars får föda sina ungar ute. Huskattsmarknaden är mättad sedan länge så folk vill inte betala för katter och när man ledsnat så slängs dom ut eller avlivas!
vem har sagt att hon ska föda ute ? jag vet att det var dumt men vi hann inte få någon tid och nu är det som det är och hon mår hur bra som helst ..och jag hade aldrig i hela mitt liv tänkt avliva dom för att jag tröttnar aldrig ! och jag har erbjudit mig att ta hand om katter jag älskar katter tycker synd om dom som har de som dom har de men man kan inte hjälpa alla i hela världen vilket är synd