Rocket Mania skrev 2011-08-21 23:04:28 följande:
Men alltså. För att sammanfatta det hela är barnet 2 månader (?) och äter 80-100 ml ersättning på ett dygn? Det lär han inte överleva speciellt länge så jag skulle nog parkera mig på akuten om jag vore du.
Annars. Om han äter 100 ml när han är riktigt hungrig kanske du ska glesta ut mattillfällena? Han kanske är en sån som vill äta mycket men sällan.
Kissar han 5-6 blöjor med ljus kiss per dygn? Bajsar?
han är 2 månader imorgon, nej så lite äter han inte, alltså han äter typ 2 mål om dagen bra, för att han är så jävla hugnrig o inte har nå val, då kanske han får i sig cirka 100, vid två tillfällen, resten av dagen äter han typ ingenting. idag åt han 8.30 o 15.30 sen vill han inte ha. vi ger ju honom när han verkar hungrig, aldrig annars, han kan vråla som en dåre av hunger, sen kanske han äter 10 ml o sen slocknar han eller vill inte ha mer. de är svårt o förklara men de spelar ingen roll hur långt de är mellan målen han är likadan endå.
har inte räknat blöjor men än så länge har ja inte reagerat nå konstigt när ja bytt, han bajsar ju mer sällan nu när han inte äter nå bra men bajset är normalt.