Någon mer gravid i London?
Jag bor i Loughton, Essex (precis pa gransen till London alltsa!!) och vantar mitt tredje barn i slutet av November. Min son fodde jag pa Royal Free Hospital (Nordvastra London) for drygt 6 ar sedan och min dotter pa Whipps Cross Hospital (ostra London) for 4,5 ar sedan. Den har gangen ska jag fodda pa Princess Alexandra (Harlow, Essex).
Verkar som att manga av er ar fran sodra delarna, jag ar inte helt frammande dar heller eftersom jag precis har pluggat 3 ar i Tooting pa St Georges Medical Hospital School (till sjukgymnsast) sa hojta garna om ni ska foda dar!!
Jag snackar garna lite med er andra svenska mammor och utbyter tankar och funderingar...

Varit lite ekonomiskt pafrestande pa senaste med problem efter problem med lagenheten som vi hyr ut..
Nu, i vecka 39, sa har de kommit pa att jag ar 'high risk' (pa grund av komplikationer forra forlossningen) och nu ska jag se en consultant plus kan inte anvanda mig av sjukhusets birth centret... Kanns lite sent, jag kunde ju ha haft min bebis nu liksom!!
I lordags morse sa tittade han ut (38 +4). Han var 52 lang och vagde 2.5 kg. Forlossningen var jobbig, bebisen hjartfrekvens gick ner jatte lagt vid varje sammandragning, sa var tvungen att utsta konstanta undersokningar med olika instrument som gjorde svinont och blev helt knapp i huvudet av all lustgas. Jag skulle precis koras ivag till operation for kejsarsnitt eftersom bebisens syresattning borjade bli lag, nar han bestamde sig for att komma!! Sa glad att jag slapp kejsarsnittet!!