Vad kul med en till blivande mamma!! Det dar med mixade kanslor efter besoken kanns igen, ibland har det vart valdigt livat och man fatt vanta och man inte riktigt har kannts omhandertagen menmen. Har ett vanligt mw appointement idag, sa far hoppas det gar bra idag!
Om du jobbar innom nat storre foretag sa finns det sakert klara regler vad som galler for mammaledigheten, annars ar det val din ratt att fraga sa du vet klart, men som sagt kan vara lite kansligt amne. Hoppas du har en bra och forstaende chef. Vad menar du med semester under mammaledigheten? Ar det om du kan rakna till semesterdagarna som extra dagar pa ledigheten? Min tanke ar iaf att forsoka jobba sa nara det ar dags for for bebisen att komma men sen anvanda semesterdagar veckorna innan. Hoppas du far klarhet hur det fungerar dar du jobbar!
Din yoga later bra och billig, vad kul att du gillar det! Har dar jag bor kostar sakert ett pass kring £40 sa det far jag hoppa over. Har letat fram min gamla swissball och forsoker gora lite ovningar pa den!! Nan som har bra tips pa ovningar?
Fick precis en liten carrycot levererad . Har ni borjat inhandla nat annu?