• Eisa

Christina Stielli - Jag älskar dig inte

Har ni läst den? En smått fantastisk bok måste jag säga.
  • Svar på tråden Christina Stielli - Jag älskar dig inte
  • LaFontaine

Första 100 sidorna stortjöt jag mig igenom. Resten av boken satt jag bara och var vansinnigt förbannad på karln. Jo, den är riktigt bra tycker jag.

• Eisa
    LaFontaine skrev 2011-08-23 10:12:48 följande:
    Första 100 sidorna stortjöt jag mig igenom. Resten av boken satt jag bara och var vansinnigt förbannad på karln. Jo, den är riktigt bra tycker jag.
    Kul att du läst den! Ja väldigt välskriven är den. Jag var nog förbannad redan i början.
  • Silversara1

Ja där pratar vi streckläsning!

Hon skriver otroligt bra! Man skulle kunna tro att det är självupplevt men icke.

Min bok har varit utlånad sen jag läste ut den, tror att det är 8-e kollegan som är igång med den nu:)

• straw2008

Har precis köpt den på rekomendation. Har läst 130 sidor o tycker bara den är otroligt tråkig??blir bara förbannad över att kvinnan är så extremt mesig o inte drar själv. Tror inte ens jag kommer läsa klart den.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Silversara1
    straw2008 skrev 2011-08-23 11:06:21 följande:
    Har precis köpt den på rekomendation. Har läst 130 sidor o tycker bara den är otroligt tråkig??blir bara förbannad över att kvinnan är så extremt mesig o inte drar själv. Tror inte ens jag kommer läsa klart den.
    Fortsätt läs!

Den tar sig eller rättare sagt HON tar sig;)

Det är ju bra att bli lite förbannad eller hur.....
Svar på tråden Christina Stielli - Jag älskar dig inte