• Simba2

    Ang mensen!

    Fick min mens i dag. Förra mensen fick jag den 28 Juli. Vad ska jag göra nu när man försöker blir gravid nu. Haft regelbunden mens nu sista tiden tack vare jag ättit rosenrot galadin, folsyra m.m. Tack var detta så har jag fått i gång min mens tack vare detta då. Nu ärte jag bara folsyra.
  • Svar på tråden Ang mensen!
  • Bliglin

    Jag förstår inte vad du menar? Det verkar ju vara en högst normal menscykel på ca 4 veckor. Du har kanske ägglossning på dag 14 eller så och då är det väl bara nuppa järnet. :) Eller missförstår jag frågan?

    men jag menar, det är väl inte så mycket annat att göra än att köra på!

    Lycka till!

  • Simba2
    Försöker blir gravid. Jag har slutat med min P-sprutan Maj-09 och den har inte kommit än. Vad ska man göra? Har varit på gyn undersökning utan fel. Tacksam för svar! Jag är 40 år gamla. Jag äter husmankost.  Jag stressa inte för jag är sjukpensionär.  Skulle vilja blir gravid.  Jag har inte haft mens sedan 02. Börja med P-spruta 02. Jag har två barn som är födda 00 och 02. Jag har gjort en GBP-op Nov-10. Jag börjae på 115 kg och mitt mål är att går ner till 65 kg. Nu väger jag 74 kg. Gick ner 6 kg på flytet. sammanlagt har jag gått ner 41 kg ska ner 9 kg till. Min mens har kommit i gång nu tack vare att jag har ättit rosenrot, gladin 25, folsyra, l-agria m.m. sedan efter det så jag ju haft mens några månder nu utan jag har ättit något mera av detta. Vet ej om jag har regelbunden mens än men jag har ju fått mens i några månder nu i år.
Svar på tråden Ang mensen!