• sarsparis

Tips på fin burk till välling/ersättning önskar!

Nån som kan tipsa om någon fin burk att föravara välling/ersättning i? vi har ju allt ståendes framme på bänken så en fin burk att ha det i vore inte helt fel! Inget plasts, plåt eller glas får det vara.

• Svar på tråden Tips på fin burk till välling/ersättning önskar!
  • Alexi

ni vill inte ha sempers egen burk då? inte toksnygg men praktisk då den precis rymmer ett paket och innehåller en skopa. Man får den gratis om man skickar in etiketter eller så kan man köpa den.

• MammaTillDomFinaste
    Alexi skrev 2011-08-24 15:14:51 följande:
    ni vill inte ha sempers egen burk då? inte toksnygg men praktisk då den precis rymmer ett paket och innehåller en skopa. Man får den gratis om man skickar in etiketter eller så kan man köpa den.
    var min första tanke men den är ju plast....
  • Alexi

Förlåt, såg inte att du inte ville ha plast. Men vad blir det för material då om du inte vill ha plast, plåt eller glas, typ porslinskruka...?

• Triple Trouble

vad finns det då för material på kärlet du kan ha då? Guld eller platina?

• Mymlan80

Min första tanke är att det nog är mest hygieniskt att behålla ersättningen i det avsedda paketet, det har ju lock som går att stänga ordentligt. Känns inte så hygieniskt att hålla på och hälla över i annan förvaring?

Välkommen Liten 091203
  • La Lola
    Mymlan80 skrev 2011-08-24 17:41:32 följande:

Min första tanke är att det nog är mest hygieniskt att behålla ersättningen i det avsedda paketet, det har ju lock som går att stänga ordentligt. Känns inte så hygieniskt att hålla på och hälla över i annan förvaring?

Nä, har man väldigt smutsigt hemma o taskig hygien i övrigt så bör man nog inte hälla över det....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mymlan80
    Mymlan80 skrev 2011-08-24 17:41:32 följande:

I alla fall har babysemp lock, de andra har jag inte koll på.
    Välkommen Liten 091203
Svar på tråden Tips på fin burk till välling/ersättning önskar!