Inlägg från: Memoar |Visa alla inlägg
  • Memoar

Trash-tråden

Ja, och med det menar jag att det är så genomskinligt och jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    För istället för att framstå som porrig, öppen och sexbejakande, ser det desperat och helt enkelt korkat ut.
     Om de bara visste hur många som faktiskt läser det de skriver och diskuterar dessa vilsna själar i slutna grupper och i inboxar.
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?

• Memoar
    Memoar skrev 2012-01-05 20:58:22 följande:
    Ja, och med det menar jag att det är så genomskinligt och jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    För istället för att framstå som porrig, öppen och sexbejakande, ser det desperat och helt enkelt korkat ut.
     Om de bara visste hur många som faktiskt läser det de skriver och diskuterar dessa vilsna själar i slutna grupper och i inboxar.
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?
    Oj, felpost!
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:00:36 följande:
    Desperation skulle nog klä dig också lilla gumman

Don't knock it 'til you've tried it! 
    Som svar på ditt citat. Jo, jag har också pratat sex, skojat om orgasmer, fitta, knulla och försökt få mig att framstå som om jag hade koll på läget (trodde det var sexigt och lockande) . Men det var under lite andra former förstås (heta linjen tex) men principen var den samma. 
    Skillnaden mellan dig och mig är att jag var ca 15-17 år, vilket var för en sisådär 25 år sedan.

• Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:21:43 följande:
    Jag tror mig utläsa fler skillnader än så mellan dig och mig.

Det hoppas jag verkligen!Förvånad
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:26:40 följande:
    Duktig flicka! Gapa stort.
    " jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?"
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:45:28 följande:
    Men det där är ju din åsikt, förstår du?

Ja inte sitter jag och skriver åt ngn annan och samtidigt tror att det är mina egna åsikter.

• Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:53:29 följande:
    Skönt att du plockade ut det mest relevanta.

Ha en bra kväll nu! 
    Jag plockade inte ut ngt. Jag svarade på den enda frågan du skrev i inlägget. Det andra var dina tankar nedskrivna.
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:07:38 följande:
    Hmm, jo genom att citera stycket plockade du ut det.

Men ok, som sagt, ha en jätteskön kväll. 
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:45:28 följande:
    Men det där är ju din åsikt, förstår du?

Om jag har självinsikt och respekt för mig själv, har ju du faktiskt ingen aning om.

Du är lika anonym som jag här på FL (nästan) och har bevisligen inte samma humor eller preferenser vad gäller tidsfördriv, vilket är helt ok för min del!

Det är bortom mitt förstånd hur det ens kan störa dig (vilket det bevisligen gör) att ett gäng likasinnade sitter och dödar lite tid tillsammans i en tråd på ett forum.

Men som sagt, det är ju helt ok att du tror som du gör och jag hoppas att det känns bra för dig också.       
    Läs igenom din text och räkna antal frågor. (ett insidertips, räkna antal frågetecken)
  • Memoar
    och skrev 2012-01-05 22:20:00 följande:
    Jag är lite osäker på vad det är du försöker säga här. Å andra sidan låter det inte som att du vet det heller.

Eller menar du att jag skulle vara korkad? Och sakna självinsikt?  
    Har du taldator? *nyfiken* Fan vad coolt i så fall!

Kan du läsa en hel text? Med det menar jag hela stycken och sätta ihop dessa även om de är flertal och ändå förstå att de hör samman? 
    Ja, du visar ju inte den förmågan just i frågan ovan du ställer, men jag tänkte att det kanske var en tillfällighet då du verkar en smula upprörd och provocerad.

• Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:20:40 följande:
    Haha jaha?
    Jag sa inte att du missat frågor, gjorde jag? Jag noterade en sak, det är allt.

Varför sitter du ens här och är allmänt otrevlig? Fler än jag reagerade på din "felpost" och tyckte det kände lite konstigt att sitta och prata så om människor, oavsett vilka de var.

Jag vet inte vem du är eller vad du vill, men slappna av och låt oss sitta och gotta oss i vår egen dekadens. Vi HAR självinsikten och självdistansen att kunna göra det och det känns riktigt bra.

För dig känns det inte bra, så sluta vara en masochist och gå vidare.       
     Nu är ju tråden visserligen ca 5 månader gammal, men ändå! Du har själv startat den och skrivit den charmiga trådstarten. Dessutom borde du se den då och då ifall du tittar upp och åtminstone påminnas!
    För säkerhets skull.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 17:41:08 följande:
    Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    
Svar på tråden Trash-tråden