• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh

Vill bara tacka en av FL's absolut mest underbara medlemmar för ytterligare ett genialt initiativ.

Tack, Maria.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ernst Hugo

Då kör vi en runda till Solig

Hej bra människor! 

Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 18:03:06 följande:
    Oh ja! 
    Allt bra med dig?  
    ja det är bra med mig..mkt bra till och med...
    trött på ett härligt sätt..skall sova gott inatt och somna med sköna och snusiga bilder i huvudet.
    du?
  • I Blackrose I

Hej alla Kyss

Jag förstår inte vad vi ska diskutera.
    Just nu tycker jag att vissa är så sorgliga rent av patetiska men jag tror jag håller tyst innan min nick blir svart.

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-24 18:08:23 följande:
    ja det är bra med mig..mkt bra till och med...
    trött på ett härligt sätt..skall sova gott inatt och somna med sköna och snusiga bilder i huvudet.
    du?

Ja tack, det är jättebra med mig också. Har en skön känsla i kroppen, känner att dagen har varit positiv på många sätt.
    Även jag ska somna med sköna, snuskiga bilder i huvudet, vi kanske ses då? 
Svar på tråden Trash-tråden