Inlägg från: Perite FL |Visa alla inlägg
  • Perite FL

Trash-tråden

och skrev 2011-12-16 23:04:12 följande:
    NG har framför klagomål till mig:

Så Anton, den enda du ska straffa är mig. Å andra sidan kan du ta i utav bara helvete. Okej??

Kom av mig ett tag där, skall inte upprepas. Du har mitt ord, Anneli.

Och ordet straff skall hädanefter ha en helt ny innebörd för din del. Vänta och se......Om bara jag fick fart på traktorhelvetet. Men jag räknar med lite hjälp av A i det fallet. Han har redan lovat. Han verkar iaf va expert på traktorer.

Nu glömde jag piskan i brådrasket, men, Anneli,  jag har en högaffel med mig, får se hur roligt vi kan ha med den.
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Perite FL
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 23:38:52 följande:
    Har du fått skrivförbud igen? Hur bär du dig åt?
    En sammansvärjning. Alldeles säkert en sammansvärjning. FL's moderatorer har tjejkväll och har druckit ett glas Cider för mycket. Vilket innebär 2 glas sammanlagt.

Men Anton är lika glad för det, fast det, visste du redan. Min kära Maria.
  • Perite FL
    och skrev 2011-12-16 23:42:30 följande:
    Ha ha, typiskt män att lita på små fransmän med storhetsvansinne.

Men visst, experthjälpen är på väg. Alldels säkert. Jag känner mig så lugnad av att veta detta att jag inte ens behöver kommentera högaffeln.
    På väg vet jag inte, men jag behöver fan i mej lite råd angående traktorjäveln.
  • Perite FL
    Agridulce skrev 2011-12-16 23:46:14 följande:
    Men säg nu inte så. Jag vill verkligen veta vad man kan göra med en högaffel förutom det den från början var avsedd för.
    Oj......oj......oj, här sätter fantasin, och endast fantasin, gränsen.

Med tanke på att Anneli är masochist och jag är lite åt det sadistiska hållet kan det bli intressant. Om högafflen håller så länge. Jag gör mitt bästa för att röja griniga pensionärer på permobiler ur vägen, och ena tanden på gaffelhelvetet är redan väck. Antingen siktar jag jävligt illa eller också har jag tullat för hårt på Annelis glögg.

Men men, Anneli, jag kan ju alltid klappa till din vackra röv med mina bara händer, du brukar kvida så det räcker av lite redigt smisk tycker jag.
  • Perite FL
    lille Birger skrev 2011-12-17 11:15:57 följande:
    Vilken kanondag det här kommer bli! Först ska mamma och jag till McDonalds, sen när jag kommer hem ska jag åka pulka eller något i snön.
    Tänk va Macken har tagit upp sig, för 10 år sen var det rena möget du fick i dig på deras ställen, nu är det fan riktigt gott käk som serveras.

Och dom har vegetariskt åsså, ÄLSKLING.

Det där sista var inte riktat till dig, Birger. Bara så du vet.......
  • Perite FL

Jag blir så sjukt imponerad av kvinnliga stridspiloter, här är en finsk F-18 Super Hornet pilot, hon är dessutom flyginstruktör för flypplanstypen. Imponerand. Som sagt.

F-18 Super Hornet.
  • Perite FL
    och skrev 2011-12-17 11:48:26 följande:
    Ska jag tolka det här som ett halvtaffligt försök att bjuda mig på dejt på donken?

Hoppas du får en fantastisk dag. Hjärta   
    Exakt, fast det får nog bli i mellandagarna, jag har vissa problem med framkomligheten. Som du kanske vet.

Sen håller med dig, Anneli, hoppas jag får en fantastisk dag, med ett litet tillägg, att din dag blir ännu bättre.

• Perite FL
    Agridulce skrev 2011-12-17 12:03:10 följande:
    Nu har Anton fått igång mig också. Finns det något sexigare än stridsflygplan????
    Det var mitt drömyrke att bli stridspilot fram tom jag var 18 och fick den deprimerande infon om att kvinnor inte fick bli det i Sverige (det här var ju nån gång typ 1813). Så surt!!!
    Vet inte vad som gäller längre men oavsett är jag för gammal.
    Underbart. Glad

Och så vitt jag vet är det fotfarande träbockar som styr i Sverige, tyvärr, medans i USA tex har dom tom kvinnliga piloter i stridande förband. Även på deras Carriers., gäller även attackhelikoptrarna ( bla Apache AH-64, nedan)

• Perite FL
    och skrev 2011-12-17 12:56:03 följande:
    För övrigt så behöver vi inte gå ut. Jag lagar såklart middag åt dig. Har modifierat receptet på köttfärslimpa något, så det blir en vegovariant istället som du absolut kommer att uppskatta. En riktig man äter det hans kvinna serverar.
    Och, som du redan vet, min underbara Goding, så är jag en riktig man. I alla avseenden.
Svar på tråden Trash-tråden