Inlägg från: Shayna |Visa alla inlägg
  • Shayna

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-22 14:28:02 följande:
    God middag solstråle! Solig
    Naturligtvis inte. Jag bara påvisar för Annelie att hon borde se sig över axeln när hon går ut på stan.
    Annelie behöver inte se sig över axeln, hon vet att männen visslar för att hon är snygg, inte för att hon har en halv toarulle hängande efter sig.

FL har numera övergått till att stänga trådar med kritik och radera inlägg.  
  • Shayna
    lille Birger skrev 2012-01-24 23:28:53 följande:
    En tjej i min nya klass har väldigt tjocka lår, och höfter. Obestämd
    Får du svårt att koncentrera dig på lektionerna?
  • Shayna
    lille Birger skrev 2012-01-24 23:48:19 följande:
    Det går ganska bra faktiskt, men det har varit några gånger, när hon böjt sig ned för att plocka upp något ur sin väska, som det varit svårt att hålla blickan i styr.
    Du skulle behöva skygglappar under lektionstid, tror jag. Solig
  • Shayna
    lille Birger skrev 2012-01-25 00:19:42 följande:
    Ja, det skulle nog vara bra.

Jag skulle vilja ställa en fråga, till någon som är vuxen alltså. Tycker tjejer som är lite större att det är okej att man tittar på dem? Eller är de obekväma med det, generellt alltså?
    Den här frågan kommer Agri med gläjde att svara på.
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:31:14 följande:
    Du får titta hur mycket du vill på mig Birger.
    Men och a.k.a porrstjärnan Shanya ska ha spöstraff.
    Du kallade mig halvblind.
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:34:29 följande:
    Det var välförtjänt!!!
    Man kan väl för f-n inte straffa någon för något som den personen bara är. Hur rättvist är det?
  • Shayna
    Yoyna skrev 2012-01-25 08:43:27 följande:
    Shayna... Varför har du tagit halva mitt namn??? vad kommer du försöka ta nästa gång? Valda delar av min man?
    Oj, det har jag missat. Läskigt. Anton har bestämt det här, så jag tror att du får fråga honom istället.

Skulle dock gissa att han vill att jag håller mig ifrån din man, faktiskt. Solig
  • Shayna
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 13:50:23 följande:
    Hej Goding. Hjärta

Helt ärligt tänkte jag inte alls på likheten med Yoyna, inte ett dugg, tyckte bara att Shayna är ett riktigt vackert namn. På riktigt, och faktiskt ett namn som inte har ett dugg med porr att göra.

Men det allra viktigaste är att Shayna betyder Beautiful, och det, mina vänner, kan jag garantera är ett epitet som passar användaren till 100 %, mer underbar kvinna går inte att uppbringa på detta klot. Som den lydiga slyna hon är, kan jag kort och gott konstatera att Annelie är kvinnan med stort K. Jävligt stort K. 

Och ja, Annelie, du ger fan i Yoynas gobbe. Om du vill att han skall leva till kväller....
    Hej älskade Anton. Solig

Yoyna: Hälsa din man att han kan avboka hotellrummet i morgon, tack. Ge honom gärna en puss från mig dock, på lämpligt ställe.  
  • Shayna
    Aynrand skrev 2012-01-25 20:44:40 följande:
    Hej alla,
    det var ett tag se´n
    började ett nytt jobb i mondags och det har inte funnit mkt utrymme över till något annat...mitt huvud är litet..bara så ni vet.

så who´s who in the zoo?
    birger är numera lille birger
    x är yoyna
    shayna är och...?
    aynrand är aynrand

var är NG?
    NG ligger fastbunden över mitt soffbord, och väntar.

Känns jobbet bra? 
  • Shayna
    Aynrand skrev 2012-01-25 21:07:49 följande:
    hej ja jobbet känns bra...

gillar tanken på ng över ditt skrivbord....där skulle jag gärna ta hand om henne såsom hon förtjänar.......
    Jag skulle kunna vara din väldigt tjänstvilliga assistent. Hämta rätt redskap, se till att ordna alla förberedelser osv.

Är det en bra idé eller är det en bra idé? 
  • Shayna
    Kattdamen skrev 2012-01-25 21:34:40 följande:
    Om inte har Anton skaffat nytt fruntimmer.
    Det skulle han aldrig göra. Solig
  • Shayna
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 22:29:28 följande:
    Nä, det vet du bättre än någon annan att han inte skulle göra.. Finns bara en för Anton....
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

För du pratar väl inte om något vapen eller så nu? 
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-30 11:03:25 följande:
    Tack, men det går sådär. Har redan skrämt slag på två personer. Man kanske skulle se till att få någon cool diagnos så man får lite piller som tar hand om mitt humör.

Avataren är min "gamla" vanliga. Men säger som i Bullen: "Det är inte flickan på bilden som har skrivit inlägget"
    Låter lite osannolikt.

Skolkade du möjligen från mattelektionerna? Tillbringade tid på toaletten, med sällskap förstås, istället? 
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-30 17:30:14 följande:
    Vilket av det låter osannolikt? Tror du inte att jag kan skrämmas? Eller att jag borde få en cool diagnos? Oavsett så kan jag nog se till att du får ditt beskärda min kära "och med det märkliga porrstjärnenicket"
    Jag syftade på siffran två. Den lät osannolikt låg.

Klagomål på nicket framföres till Anton. 
Svar på tråden Trash-tråden