Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

och skrev 2011-08-27 11:52:20 följande:
    Hej

Kul för dig. Solig

Det har inte jag, har förkylda barn och dessutom väcktes vi alldels för tidigt av åska och regn.
    Inge kul med sjuka barn, man kan liksom inte förvandla dom till friska på rot, vilket är vad jag önskar när min är sjuk.

Jasså ni blev väckta av det, till oss kom det lite senare, men nu skiner solen lite då och då
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 16:30:16 följande:

Mavalas nummer 69 med namnet Bordeaux kändes som ett sådant självklart val.
    Underbar kulör!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 17:17:29 följande:
    Ska ni ha rött ska det va O.P.I nagellack NLB1. Underbar rött färg.
    Jag blir sådär imponerad varje gång människor verkligen orkar hålla på att fila naglar och måla dom. Jag har en liten bag med nagellack, men jag ids sällan använda dom alls och om jag tar på något så är det oftast genomskinligt.

Det nagellack som håller bäst på mig är från Loreal och heter jetset, men den har jag tyvärr bara kvar i en jävligt rosa färg, dock älskar ju dottern den så

Alla andra lack blir sabbade innan det gått ett dygn.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 17:27:16 följande:
    Köp O.P.I. Dom är bäst och håller väldigt länge. Jag brukar ju ha nagelförlängning så fila och sånt gör jag inte utan det är bara att måla dom. Älskar långa färgade naglar. Specielt röda.

Förresten såg du länken jag la in till dig i gilla-tråden?
    nä den missade jag. nu har jag iaf nymålade röda naglar Ahh jag har aldrig haft nagelförlängning, men min syrra brukar ha det. däremot så blir jag alltid anklagad för att ha det eller lösnaglar så fort jag målar mina. Obestämd

skall hoppa in och kolla...
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 17:41:14 följande:
    Har haft det i flera år då mina egna naglar är värdelösa på att växa.

Gör det och säg vad du tycker.
    Skäms jag hittar inte ens tråden bland mina favoriter nu, så länka mig gärna dit Tyst

Mina naglar växer som ogräs och är stenhårda.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2011-08-27 18:31:44 följande:
    Ansiktskräm !!!!  Naglar !!!!!!!   Tror det är dags och gå in i en vägg snart. Eller nåt. 

Kanske skulle låta mig köras över av en stridsvagn...... 
    Och där kände jag mig sjukt träffad idag Som faktiskt hittade nån brunaktig foundation grej i badrummet idag som jag testade och har målat naglarna.... Tror jag har mixtrat med sånt där idag så det liksom räcker för det här året iaf!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 20:32:19 följande:
    Sen kvällsmat? Vi äter inte mat förrän 19:30 nåt varje kväll. Har aldrig förstått hur man kan äta mat rnt 17:30-18:00.

Så vad ska du hitta på ikväll?
    Jag tänker varje dag att jag minsann skall ha middagen klar till runt 18 och vi äter ändå aldrig fören vid 19 eller senare Solig
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 20:50:03 följande:
    Jag är inte hungrig runt 18:00 utan vill bara ha något lätt som tunnbröd, feta ost och en kopp te sen blir jag hungrig runt 19:00-20:00. Det beror kanske på hur man är uppväxt. Jag vet inte. Hemma hos mina föräldrar äter dom inte middag förräns 21:00 och när vi var nere i Iran så kunde dom duka för middag runt 22:00.
    Kanske fast då borde jag äta middag 16-16:30 som senast för då hade alltid min mamma maten klar. Jag är inte heller hungrig. Tösen äter mellanmål på dagis vid 14:15, sen äter vi frukt, grönsaker , nån smörgås runt 17 snåret när vi kommer hem och sen sen middag och sen natti nattens typ.

Nu skall jag äta vårrullar
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 20:51:15 följande:
    Jag älskar att bygga lego. Det är skitkul sen tycker jag om pussel också.
    Vi har liknande intressen. Min dotter tycker dock inte alls att lego är lika roligt som jag gör. Men hon gillar pussel.
Svar på tråden Trash-tråden