Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Shayna skrev 2012-01-24 23:31:43 följande:
    Får du svårt att koncentrera dig på lektionerna?
    Det går ganska bra faktiskt, men det har varit några gånger, när hon böjt sig ned för att plocka upp något ur sin väska, som det varit svårt att hålla blickan i styr.
  • lille Birger
    Shayna skrev 2012-01-24 23:53:28 följande:
    Du skulle behöva skygglappar under lektionstid, tror jag. Solig
    Ja, det skulle nog vara bra.

Jag skulle vilja ställa en fråga, till någon som är vuxen alltså. Tycker tjejer som är lite större att det är okej att man tittar på dem? Eller är de obekväma med det, generellt alltså?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:31:14 följande:
    Men och a.k.a porrstjärnan Shanya ska ha spöstraff.
    Jag trodde först att hon var en ruskig pedofil med underkläder som ville mig illa.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-25 00:31:14 följande:
    Du får titta hur mycket du vill på mig Birger.
    Men och a.k.a porrstjärnan Shanya ska ha spöstraff.
    Jag menade alltså inte att titta på ansiktet, som när man pratar med någon, utan längre ner, typ på höfterna och benen. Skäms
  • lille Birger

Snygga ben. Den där tjejen ger hopp till oss som är lite rundare.
  • lille Birger

Det är väl inte så trevligt för kvinnan när killen lyftar upp klänningen/kjolen och tar för sig av vad som finns under?

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-26 15:59:33 följande:
    Alltså min rumpa har rasat ihop totalt efter graviditeten!!!!!!!!!!!!!!!! Den är helt PLATT!!!!! FörvånadFörvånadFörvånad

Hur fixar man det? Har aldrig haft problemet förut, min rumpa har alltid varit juicy förut  Gråter

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-26 16:36:28 följande:
    Men det känns som det är själva formen som rasat, har liksom alltid haft rumpa förut oavsett om jag varit smal eller tjock. Om jag börjar vräka i mig fett så kommer jag nog bara bli en tjockis med platt rumpa
    Platt, men bred?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-26 11:54:48 följande:
    Det är ju fantastiskt trevligt.
    Ok, men kanske inte om alla ens snygga trosor varit smutsiga på morgonen och man dragit på sig ett par man skäms över.
Svar på tråden Trash-tråden