Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-14 13:01:13 följande:
    Läste tråden nerifrån och upp och visste innan jag såg, att det var Mrs som skrivit "skithål".
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-14 15:24:48 följande:
    Tror dem inte i Aftonbladet men nu när den är i kvalitetsblaskan Ekstrabladet så måste det ju vara sant. Dessutom bevisar det ju min inställning om att alla danskar är pervon.
    Alla danskar är fan pervon på riktigt! Min man var på ett "vanligt" nakenbad i kph och folk knullade hejvilt överallt och det var bara för honom att "kliva på" så att säga, så vi testade att åka till ett här i stockholm när han kom hem men det var bara typ socialt störda tjockisar och pensionärer där. Danmark är the shit
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-14 16:11:41 följande:
    Skaru???? Förvånad
    Bäst man smörjer in sig då......
    Oh yeah.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2012-03-14 16:14:59 följande:
    Alla danskar är fan pervon på riktigt! Min man var på ett "vanligt" nakenbad i kph och folk knullade hejvilt överallt och det var bara för honom att "kliva på" så att säga, så vi testade att åka till ett här i stockholm när han kom hem men det var bara typ socialt störda tjockisar och pensionärer där. Danmark är the shit
    Oj too much info glömmer att jag skriver i en öppen tråd ibland men vafan jag kan väl BJUSSA PÅ DET för den här gången.
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-14 16:23:20 följande:
    Men det är väl ingen som skulle kunna få för sig att ni åkte på nakenbad för sex? Det låter ju alldeles förskräckligt
    Förvånad.  Sex har man ju bara med någon man älskar djupt och innerligt. Skall man göra något för nöjes skull tillsammans med andra så finns det ju Bridge. Vill man vara ännu fler så finns det Bingo.
    Alltså nakenbaden i stockholm, eller nakenbadeT för det finns fan bara ett inomhus, är helt oskyldigt och astrist. Folk åker dit å badar för att det är gött att vara naken. Det var BARN där. Vi blev sjukt besvikna

Men det var iofs ganska gött att vara naken så helt åt helvete var det ju inte.
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-14 16:33:35 följande:
    Ni kunde väl ha föregått med gott exempel annars .

Nakenhet utan sex (eller iaf sexuella känslor) känns lite motbjudande . Aldrig förstått vitsen med nudism.
    Man kan ju inte tjonka inför BARNEN, och vafan om vi ska ligga med varandra kan vi ju lika gärna stanna hemma..

Nä men seriöst så var det asskönt att simma naken, jag var i åttonde månaden också så det var extra skönt för mig. Min man tyckte det var ganska bortkastat dock haha
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-14 17:15:34 följande:
    Och vad händer när man får bingo? Vågar man ens fråga?
    Då får man en näve rakt upp i skithålet! Smisk the Assault way.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-03-14 22:23:49 följande:

För att komplettera dagens rumpdiskussion:

Jag var bubble och nu är jag teardrop
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-15 11:28:48 följande:
    Mrs;
    Graviditet är den värsta rumpdödaren!!! Man bara ser allt falla liksom, bli platt, helt otroligt. Hej gym!!!
    Alltså nog för att jag räknade med att kroppen skulle rasa ihop lite men inte RUMPAN! Den har liksom alltid varit en trooper i viktökningar och minskningar. Det här är katastrof. Men jag gör squats konstant, den kommer väl igen antar jag..
Svar på tråden Trash-tråden