Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-11-30 22:30:11 följande:
    Är din svärmor bortskämd?
    Nej, hon lider bara av grov "utvecklingstörning".
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Jag tänker skriva en lång inlägg i min tråd och skriva några rader om alla jag har kommit ikontakt med här på FL men min hjärna vill inte riktigt va till stor hjälp ikväll. Få göra det imorgon. Vill inte missa någon.

Gonatt {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-01 08:21:29 följande:
    Och hej Rose!
    Jag vill att du ringer mig innan du drar, bara så du vet...
    {#emotions_dlg.flower}  
    Absolut. Tror jag är klar med allt till helgen så då får jag lite tid för mig själv. Självklart ska jag ringa. Hjärta
  • I Blackrose I

Gomorron på er Solig

Mrs. A köpte du magbältet som jag tipsade dig om för nån vecka?

• I Blackrose I

Jag har varit en fin flicka hela natten och bett/mediterat. Har inte sovit något inatt...

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 08:32:41 följande:
    Det hoppas jag!
    Hur är det annars med dig? Allt som du har önskat dig?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 08:37:11 följande:
    Allt är bra med mig tack.
    Hur mår du? Bara några dagar kvar... 
    Det är okej med mig. Jag försöker hålla mig på fötter genom att rensa hjärnan varje kväll annars kommer jag kollapsa. Har börjat meditera för fullt och det hjälper mycket.
    Ja, 6dagar kvar. Helt sjukt. känns som om det var igår jag skrev här på FL att vi har bestämt oss för att flytta. Tiden går så fort och det har jag förstått alltmer nu på sistone. Gäller att ta vara på varje sekund av den. Tack för att du frågar.
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 08:39:25 följande:
    Kan man använda navelluddet som kuddfyllning? Känns som slöseri att bara slänga det, tänk på barnen i Afrika..
    Men gubben då. Det räckte med att skriva Hej på er.
    Du är välkommen. Kyss
  • I Blackrose I

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen NG!!!!!!!!!!!

KräksKräksKräksKräksKräksKräks Usch och blääääääää. *Kräkkänsla*

• I Blackrose I

Hörs om nån timme. Ska till akupunktur.

Kram. Solig

Svar på tråden Trash-tråden