Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

och skrev 2011-09-25 21:19:45 följande:
    Det lär han göra. Fast det är ju bättre om han lägger energi på att skriva idiotiska inlägg här och på er blogg, då är det färre som behöver träffa honom irl iaf.

Men obehagligt dock, att förfölja någon på det sättet. Eller är du inte arg? 

Nej, jag orkar inte bli arg på sådant trams haha...
    Undviker honom istället. Han är så långt ifrån verkligheten att det liksom bara blir surrealistiskt. 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-25 21:38:14 följande:
    Alltså du skulle ju kunna visa den bilden för typ 100 vuxna karlar, utan att berätta vem hon är, och fråga om de skulle ligga med henne om de fick chansen och jag kan lova att åtminstone 70 av dem skulle säga ja direkt.

Mmm antagligen, men ser hon inte galet ung ut? Alltså lite väl ung, även för ett kåt snusko?
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:41:44 följande:
    Jag har sett andra bilder där de mer har klätt ut sig, så som småflickor gör, och då har jag inget emot att de är sminkade osv. Men att anspela på sex känns verkligen helt tokigt. 

Nej alltså det där känns för genuint menat, förstår du vad jag menar?
    Inte som en roll eller utklädnad. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:49:51 följande:
    Ja. Och: DödDödDöd på riktigt för en gångs skull.

En annan fråga:

Om man gör gelénaglar, slipar de då ner naglarna under lika mycket som om man gör i akryl? 

Slipar ner? På längden menar du? Jag tycker inte de slipar så mycket...eller hur menar du?
    Jag har faktiskt aldrig gjort gelénaglar, bara akryl. Men tänkte göra gelé i veckan faktiskt  
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:54:17 följande:
    Nej, jag menade på tjockleken. Jag har haft akryl innan, och när jag tog bort dom såg det inte klokt ut tills det hade vuxit ut igen. Jag har så tunna naglar. Därför funderade jag på om gele var bättre.  

Ah...jag tycker inte de slipar ner så mycket. Men limmet och akrylen sliter väl på naglarna...
    Tog du bort dem själv? För ibland kan säkert ngt lager av nageln liksom följa med (gissar bara).
    Jag tror gelé är skonsammare.  
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 22:13:50 följande:
    Ja, jag hann inte gå dit. Tänkte att det säkert skulle gå att slipa ner själv, men det såg hemskt ut.

Jag får prova gelé med.  
    Ja det brukar se hemskt ut, men det är mest resterna av limmet och sådant...och som sagt tror jag nog lager av nageln kan följa med om man har...vad heter det? Umm...jag hittar inte ordet. Spröda! Spröda naglar...
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 22:42:29 följande:
    Jo, eftersom det finns en lager mellan nagel och materialet så tär det mindre på nagel men gele sitter ju på själva nagel och förstör den mer. Sen måste man använda nagelolja oavsett vilken man väljer. Det är jätteviktigt.
    Men akryl sitter ju också på nageln? Eller hur menar du?
Svar på tråden Trash-tråden