Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-09-25 22:48:22 följande:
    Jo men det finns en lager mellan materialet och nagel själva akrybladet eller vad det nu heter så det förstörs mindre än gele.
    Jag fattar inte

Tippen (nageln) läggs ju på med lim, sedan akrylpulvret och detta sker ju direkt på nageln (utom den översta delen då). Både den egna nageln och tippen (den nya, täcks ju av det). 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 22:54:06 följande:
    Jag kanske svamlar.Det var länge sen jag gjorde akryl (bröllopet) men då la hon en sån där fisknätgrej på nageln innan hon la på materialet. Är inte det akryl eller yrar jag?

Aha?
    Sådan har jag aldrig haft. Haha...
    Jag har som sagt aldrig gjort gelé, men akryl för mig = limma på tip, pensla på akrylblandning (spermafärgad gegga, ser faktiskt lite ut som sperma), detta stelnar, man filar och formar med elektrisk fil (ett måste!!!) och liksom bygger upp nageln och formar den.  
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 17:51:53 följande:
    Tycker inte om killar som är stenhårda så där sen ska killen vara stor.
    Jag ogillar skarpt hans nacke och armar.
    Föredrar mer senigt muskulösa män, om de ens ska ha definerade muskler, funkar bra utan också, bara en ok-tränad kropp liksom... 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 17:56:51 följande:
    Mmmm, har samma problem med hans kropp.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-26 17:54:02 följande:
    T r ö t t och frustrerad

Själv då? 
    Varför? Jag hade gärna gett dig massage om du var här. Det är bra med mig. Hittade hårfärg idag för 35kr och köpte en hel låda. B tycker jag är knäpp men jag älskar att hålla på med mitt utseende.
    När var det du skulle fixa naglarna? Har du gjort det? Jag har fortfarande inte fått tummen ur och boka en tid.
    För att...någon gjort mig skönt frustrerad
    Trött för att jobbet är hektiskt.

Nej jag har heller inte bokat en tid, så galat dåligt av mig är det, men så är det. Måste fixa det snart, kanske in helgen...

35 spänn? Gud vad billigt!     
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-26 18:02:52 följande:
    Men Gosh!!!!! Skaffa en hotellrum. Vad är det ni inte förstår?! Skrikandes Flört Nalle

Ja, jag ska leta efter nummret och ringa imorgon. Börjar se helt knas ut nu när det har växt ut.

Ja, det var extra pris på utgående färger Obestämd (Mörkbrunt, Aubergin, ljusbrunt och blond). Jag frågade inte vad dom menade utan köpte en hel låda och tackade.
    Hahaha...

Puss!
Svar på tråden Trash-tråden