Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-27 12:46:17 följande:
    Asså min röv är helt platt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förvånad
    Då får du ta och pumpa upp den. Cool
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 21:49:59 följande:
    Dumma dig. SkämsTungan ute
    Förstår du att jag brukar prata otrolig artig med den här killen i normala fall? Aldrig haft några diskussioner med honom där jag vågat larva mig och nu råkade jag skicka iväg smset fel? Det här kommer jag få äta upp. Det är jag säkert på. Dom ska ha avskedparty åt mig nu i helgen (Det är överraskningsfst men chefen kunde inte hålla sig så han skvallrade ). Kristian lär berätta till alla så fort han får isig en större mängd alkohol. Jaja...som sagt tyr att jag ska sluta där snart.
    Usch, hoppas inte killen du flirtade med tog illa upp och känner sig sexuellt trakaserad.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 22:08:19 följande:
    Killen jag flörtade med skrattade i flera timmar  när jag berättade vad jag hade gjort och har gått mig på nerverna hela dan men uppstoppade killen som nu hade en stor smile över hela ansiktet lär väl runka till smset ikväll innan läggdags.
    Pueh, vad skönt. Måste känts lättande när du fick reda på hans reaktion. Solig
  • lille Birger

Hej,

Är det någon som vet vad sånna där bikinitrosor som är ihopknytna på sidan heter?

• lille Birger
    och skrev 2011-09-28 20:08:58 följande:
    Trekantsbikini säger man ju om hela, har ingen aning om trosorna kallas ngt särskilt. Kolla HMs sida?

Kommer detta resultera i nya, roliga bilder? Drömmer 
    Va nej. Undrade bara vad det kallades eftersom sånna är så pupulära nuförtiden. Tack för svaret. Solig

Hittade i och försig en bild tidigare denna veckan på en tjej som var JÄTTESTOR om baken. Tyckte nästan att det var lite för mycket för min smak.
  • lille Birger

Jag tycker om panerad kyckling. Chicken nuggets kallas det tror jag.

• lille Birger

Det har varit ruskigt varmt idag där jag bor.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-09-29 18:34:10 följande:
    Här med!!! Värmebölja tydligen... Brittsommar

Ska man skratta eller gråta när ungarna vill ha sommarkläder å de ligger på vinden?  
    I morgon ska det ju bli 19 grader enligt smhi, men det är nog ändå lite onödigt att rota fram grejerna.
Svar på tråden Trash-tråden