Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Puss på er! Givande dag?

• Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-24 17:04:34 följande:
    Känner mig som en ytlig pajas när jag inte orkar med i andra diskussionen men jag har annat i skallen.

Men däremot kan jag rekommendera en suverän färg de har på rea på H&M nu. Isadoras färg Chelsea red. Bara 39 pix. Dessutom gillar jag färgen pga namnet.

Kan ju inte säga att jag fallit för problemet med att smeka mig när jag målat naglarna. Däremot får jag ju ett enormt behov av att börja leta efter saker i lådor. Detta med ett förödande resultat för nagellacket.
    Chelsea Red har jag för mig att jag tipsade och eller Rose om tidigare? Lovely!
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-24 20:58:38 följande:
    Då vet du hur mina naglar ser ut i kväll. Hade du varit på rätt ställe hade de kunnat dras upp och ner för din rygg och armar....
    ååhh... Det hade varit väääldigt skönt! Under tiden hade jag kunnat läsa vald litteratur från min telefon för dig.

Har du ett eller två lager lack?
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-24 21:17:07 följande:
    Ett underlack och sen det färgade av just den här sorten.

Om du hade läst från telefonen samtidigt hade du fått väldigt djupa spår i armarna.
    Jag hade nog stått ut med rispor bara för att få göra det liksom..
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-24 21:47:21 följande:
    godkväll alla damer...gör ni nytta ikväll?
    Gör alltid nytta. Uppviglar min man och hans vän... Oskyldig
  • Yoyna

Nån som kollar på Fråga Olle dokumentären? Jag har få fördomar men... Weird! Obestämd

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-24 21:57:22 följande:
    tror du att du får utdelning snart?
    Jag ber och hoppas på det. Snart är iofs ett relativt begrepp...
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-24 22:11:00 följande:
    Nej, vad handlar den om?
    Folk som lever med dockor, förälskar sig och gifter sig med byggnader och som ttraheras av sig själv utklädda till en plastdocka... Alltså, det känns inte verkligt men det verkar vara det....
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 22:20:51 följande:
    Hahaha...!
    Jag såg en dokumentär en gång som handlade om män som knullade bilar.

Jag är sååå mainstream och vanilj!
Svar på tråden Trash-tråden