Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Perite FL skrev 2012-01-06 00:09:53 följande:
    Det var nog fan länge sen den medlemmen du nämner rökte hasch, jag gissar att det står rökheroin eller  fentanylplåster på menyn. Av hennes inlägg och döma. Och att det stått på menyn länge. Jävligt länge.
    Ah, det förklarar saken. Till det du nämner måste man vara etnisk afgan annars blir det knas. Tungan ute
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:15:16 följande:
    Ja sexmoralismen når verkligen inga gränser.

FL i nötskal. Saknar inte den delen av FL ALLS.
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:15:19 följande:
    Jag har enbart sexchattat med min man. Hjärta
    Och diskuterat en shoppingtur med några utvikelser.
    NG, vi borde nästan testa irl faktiskt.     
    Jag är faktiskt en kvinna Och. Tungan ute

Testa vad Irl? Jag vill också Testa NG Irl.  
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:18:10 följande:
    Mm, fast det handlar ju alltid om att man känner en osäkerhet och försöker hitta sätt att stärka sin egen självkänsla genom att framhäva sig själv. När man borde omfamna sina medmänniskor istället och försöka finna inre ro.
    Sexmoralism handlar bara om osäkerhet och taskig självkänsla. Inget annat.
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:20:33 följande:
    Läs några sidor bakåt, vi blev avbrutna i ett trevligt samtal.
    Ha ha, just det ja, det hade jag förträngt.  
    Är det något seriöst så låter jag det va.

Tror inte du har något emot att jag är en kvinna Och.  
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:22:15 följande:
    För att de flesta nog tycker det är helt normalt att tänka så, inget speciellt konstigt där. Alla har dock inte samma behov av att tro sig känna andra, ta allt man skriver så allvarligt och vara så fördömande. Jag tycker du verkar stå rätt bra för de bitarna helt själv.

Lycka till med flytten.

Din häck och Ochs bröst. YUMMI! Kyss
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-06 00:23:31 följande:
    Du i din tur kan inte heller veta ett skit om vad jag vet ang vilka familjeförhållande folk här inne har?
    Ponera att jag fått diverse inboxar från just män i den här tråden!
    Tänk dig då att dessa män skulle ha kunnat erbjuda både det ena och det andra. Kan du föreställa dig hur dessa erbjudande har sett ut (eller erbjudande egentligen, snarare patetiska raggningsförsök och oförmåga att inse sin bristande attraktionskraft) och hur de försöker locka en med löfte om fontänorgasmer bara man är diskret och inte yppar det för frugan, sambon och den älskade modern till deras barn.
    Well, jag tror inte Aynrand är ett dugg intresserad av dig och dom andra är singlar så jag vet inte...

Jag ska nog inte börja en diskussion om otrohet. Har absolut inte ambitionen att starta en seriös diskussion. Du får ursäkta.    

Sexchat har ingen dött av och den som skulle få fnatt för lite sexchat gör nog bäst i att vara ovetande kan jag tycka. Har man inte kapacitetet att svälja lite sexchat så får man nog finna sig i att vara just ovetande.  
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 00:28:32 följande:
    jag är på!
    Har tänkt på dig massor du ljuva Rose...
    Men nu måste jag i säng, försöker stenhårt få ihop rutiner här, med mat och säng och allt annat, blir lite som ett tredje världskrig fast med och emot bara mig själv
    Me2. Hjärta

Har velat logga in några gånger och skriva i lugn och ro men bitit mig i fingrarna men idag gav jag upp och trampade på allt vad självkontroll heter.   

Sov gott älskling. Diciplin är bra. Lycka till. Jag ska inte förstöra för dig.  Jag ska snart börja laga mat här.... 
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:30:44 följande:
    Har vi inte konstaterat redan tidigt i tråden att det är helt värdelöst om man inte sväljer?
    Gurgla först och sen svälja.
  • I Blackrose I
    Perite FL skrev 2012-01-06 00:29:13 följande:
    Orishas  har en krycka med isdubb uppkörd i röven för tillfället, en av anledningarna till att hon är lite avig ikväll. Du får försöka förlåta henne. Det skulle Jesus gjort. Förmodligen.
    Astakhforellah!!!!

Vad är det du säger? Synd och skam!!! Ajabaja.
Svar på tråden Trash-tråden