Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2012-02-11 16:42:34 följande:
    Lite sent ute. Nallen ligger redan och skvallrar om Birger. Visste ni att han gillar att ha sin mammas trosor på sig?
    Det förvånar mig, han som brukar vara så blyg av sig.
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-11 19:52:30 följande:
    Han höll tassarna för ögonen när han berättade det.

Är det sant? 
    Nej, det måste vara något missförstånd. Jag brukar låna mammas linnen ibland när jag inte har några rena. Har även haft hennes bh, men aldrig trosorna.

Har det gått bra annars? Hoppas han inte har varit för klängig. Nalle
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-11 20:29:35 följande:
    Han har druckit upp mitt vin och somnat, så klängighet har inte varit något större problem. Han snarkar dock som f-n.  

Åååh nej! Förvånad Han får inte dricka vin. Tänk så fel det kan bli.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-11 22:21:52 följande:
    BJ, och har lovat att buda din nalle hit till mig.
    Det blir hektiskt för stackars nallen.   
    Tur i alla fall att du är en betydligt mer ordentlig tjej än vad Och är. Du skulle aldrig lämna en vinflaska framme sådär.
  • lille Birger

Tänk om lille birger inte är lika macho som han framstår i den här tråden. Han kanske i verkligheten är en liten fruntimmersaktig kille, som inte alls är så stor och tuff. Skäms

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 10:46:13 följande:
    Och så vill jag passa på att önska alla mina fans, alla mina vänner här, och alla mina älsklingar.....en riktigt härlig söndag.

Och såklart ett  Hjärta  till min egen lilla goding. Puss.

Kram till er alla från //Anton. 
    Ååh, tack! Solig  *kramar tillbaka* Nalle

Läskig häxa. Spöke
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 12:38:50 följande:
    Correction :

Ni andra får en kamratlig klapp på axeln. Annelie höll mig uppe  inatt, jag förutsåg inte återverkningen av ett dylikt uttalande. Vilket jag borde gjort. Annelies fel, således.
    Rynkar på näsan  Birger vill också ha kram.
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-12 16:28:14 följande:
    Jag tycker att du borde hänga upp honom med klädnypor i öronen och plocka fram en piska.
    Sitta på hans ansikte också. {#emotions_dlg.djavulsk}  Det gjorde fröken på mig en gång när jag lagt en sak på hennes stol.
  • lille Birger
    och skrev 2012-02-12 17:17:32 följande:
    Ditt huvud?
    Ja, mitt ansikte. Nallen klarade sig undan.

När hon hade suttit klart kavlade hon ner långkjolen igen och sa att nästa gång (om jag skulle få för mig att göra något nytt hyss) skulle hon sitta utan trosor.    Sedan dess har jag hållit mig i skinnet och gjort mina läxor. Glad
Svar på tråden Trash-tråden