Inlägg från: Aynrand
|
-
-
FL är en sjysst sandlåda för vuxna.....man träffar trevliga människor ...speciellt i de snuskiga trådarna.....jag tycker bäst om att prata snusk...de andra trådarna tråkar ut mig...de politiska trådarna är överbefolkade med mongo`s med osunda åsikter som i min mening skulle behöva 1- äta gott 2- dricka gott 3- knulla gott och 4- sova gott....jag tror att de skulle komma på andra tankar så småningom.Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:35:13 följande:Jag skulle kunna anmäla 99% av allt du skriver haha...du skulle bli avstängd för snusk.
Men vet du vad det handlar om? Ju mer man syns i olika trådar, desto mer fiender får man. Fiender anmäler. Jag brukade vara helt rabiat aktiv i olika trådar, speciellt politik och samhällsforumet. Då blev jag anmäld för ALLT.
Numer, när jag mestadels hänger här och pratar snusk, blir jag sällan anmäld.
Nu kommer någon att anmäla mig för det.
Men ja, såklart att du är Guds bästa barn...
De politiska trådarna ger mig lust att vara ironisk mot alla och det vill jag undvika -
pls elaborate...och skrev 2011-11-29 17:35:19 följande:Den matchade min avatar.
-
NG jag kan inte fatta att du hängde så mkt i de politiska trådarna......
det måste ha varit ett mått på din undanträngda frustration......typ sublimering...
jag är kåt
-
det är fjolligt....fast jag tar gärna emot lite råd om bra fajskräm för män...jag tror jag skall börja använda sådanaoch skrev 2011-11-29 17:40:16 följande:Neej.
Han gillar sånt. Hade han inte en lång utläggning om val av ansiktskräm? -
no shit?!Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:44:44 följande:Haha...
Jag brukade ju hänga där. Jag behöver 1, 2, 3 och 4. -
* Patos = F(omedveten frustration) + KonstantNice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:48:57 följande:Haha...nja, du känner mig bättre än så. Det var min patos Aynrand, när den var på topp.
Fast visst, du har säkert en poäng, jag tenderar att bli lite bitchig när jag inte får vad jag behöver...
Jag vet att du är kåt. Du får gärna ta ut det på mig om du vill.
Kyss -
haha KyssNice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:50:49 följande:www.cliniderm.se/for_man/produkter.aspx
Varsågod. Nuvill jag att du ska tipsa mig om bra ansiktskrämer för en kvinna som mig.
Jag vet redan vad du kommer att skriva och det är lite kul
-
Vad hände har du stött på nån form av trashigt affärsfolk?Agridulce skrev 2011-11-29 18:00:47 följande:Jag också.... rejält! Fan -
bra...hoppas att det kändes ordentligtAgridulce skrev 2011-11-29 18:04:04 följande:Nope. Nyvaxad. Händer alltid då. Vet inte varför......(eller jo det gör jag).