Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2011-12-01 17:48:24 följande:
    Hej!

Äntligen. Hjärta

Jag har faktiskt saknat dig.

Dina ord värmer nåt oerhört, faktiskt i paritet med reaktor 3 vid Forsmark. Och då menar jag den termisk effekten !!!

Du är underbar och snäll på riktigt. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-01 18:15:01 följande:
    Jag är väldigt emot kärnkraft.

Men jaa, det är jag faktiskt. Du med. Solig 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-01 18:18:57 följande:
    Du glömde kommentera stridsvagnen, Anton. Visst var den fin?
    Förlåt, förlåt.

Den var riktigt jävla grann. Extremt hög villha faktor. Tänk att åka till ICA å handla i en dylik pjäs. Det är så jag får bånge här.

Tack. Min kära. Anneli. Väljer jag att kalla dig. Ett vackert namn på en mycket vacker kvinna. 
  • Anton Chigurh

Jag försöker tränga mig in i  FLs Adventskalender och vinna tomte och julklappar till julafton.

Är det någon idé, tror ni, gott folk ???? 

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-01 18:33:26 följande:
    Borde inte du inboxa mig istället?
    Du har en poäng här.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-01 18:46:33 följande:
    Eller hur!

NG trodde att du kunde sticka en matchande rattmuff till den. Fast jag är lite osäker på om man har rattar i stridsvagnar

Ungefär så. Tror jag. Nån  typ av rattmuff borde gå att ordna. Skaffar jag stridsvagnen får du fixa muffen.
  • Anton Chigurh

Måste dra en stund. Härifrån alltså. Syns senare. Ha det gott alla. 

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-03 15:42:44 följande:
    Godiset måste vara fastlimmat på henne, annars hade det förmodligen ramlat ned mellan benen och skinkorna.
    Ooohnä, bruden är ju knappast inoljad. Liiite friktion är det kvar här......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-09 08:47:50 följande:
    Jupp, posta gärna såna bilder, tack.
    God morgon, underbara Anneli, hoppas du fått din sömhetssömn och att allt är till belåtenhet. Solig

Vill bara tala om att jag har rimmat i dagens (9/12 ) julkalendertävling och räknar med ditt oreserverade stöd i tävlingen. Lämnade faktiskt också förslag på recept i Lussebakstävlingen  dagen innan ( (8/12 ). Du får gärna puffa för Anton där också.

Annars hoppas jag på en underbar dag för en riktigt underbar kvinna. Dig, Anneli. Således.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 09:57:06 följande:
    Anton går hand i hand med ett saltkar.

Han gillar att deklarera i diverse trådar att kvinnor tar den i tvåan och sväljer. Lite av hans grej här på FL när han inte leker med stridsvagnar eller bråkar med de på rätt sida av politiken. 
    Go kväll, min vackra Maria. Solig

Jag måste protestera å det kraftigaste här, det är inte alls min grej, min grej är att vinna tävlingar, typ köttfärslimpa, samt propagera för hudkrämer till riktiga män. Det , och inget annat är min agenda här på FL.

Att jag sen uppskattar riktigt underbara, och vackra, kvinnor typ Anneli som uppfyller dom viktigaste kriterierna hör inte till saken. Egentligen. Men tål dock upprepas eftersom det finns en hel del mesiga kvinnor som gott kan få veta vad som förväntas av dom när dom träder in i min hölada.

Sen skulle jag aldrig få för mig att bråka med folk härinne. Det vet du så väl, min kära Maria.  
Svar på tråden Trash-tråden