Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-09-05 09:34:37 följande:
    Men hej där.

Mår du bättre? Jag står till tjänst när du vill. Bara så du vet. {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta jag mår bättre
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:39:18 följande:
    Visst skulle du ha semester nu? Skönt! Då kan du ju med gott samvete lägga dig i vila lite senare idag, det är det skönaste som finns tycker jag!!!!
    Jaa det är sant, hoppas man får ta en lur då.. ibland är det mer jobb att vara hemma än på jobbet
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:57:22 följande:
    Absolut, så är det! Hemma finns alla måsten och borde hela tiden och man kommer inte undan... Men försök att njuta av den lediga tiden lite oxå!
    Ja det är ju skönt att slippa vara orolig för att ramla och ha ihjäl bebisen hela tiden (jobbar på ryckig och skakig spårvagn som tvärnitar titt som tätt)
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-05 12:58:46 följande:
    Men! Jag hade ju kommenterat det här för typ två timmar sen (innan jag fastnade i storstädning av badrum å kök!).

Jaja, iaf - det låter inte som den lämpligaste arbetsplatsen för en gravid, ska du vara ledig till bf nu?  
    Nä en månad bara, fk tycker inte mitt jobb är riskfyllt. Men jag har fått lite dispenser och sånt från chefen, jag får fuska lite
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-06 11:03:12 följande:
    Jag tror att jag ska ta en FL-paus på riktigt snart...
    Säg vem som är dum så dödar jag den.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 13:25:30 följande:
    Men hej tjejen. Kyss

Ja, det brukr väl bli bra om nån dag. Han har fått syrgas på sjukhuset och sen får han ta inhalator och ventolin i 10 dagar. Det gör ont imig varje gång han ska ta inhalatorn. Han verkligen hatar den.
    Nämen stackars liten

jag grinar nu hahaha
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-05 21:36:54 följande:
    Antar att omplacering inte är ett alternativ? Obestämd

Då är det bra med lite fusk å dispenser! Hoppas du får sova längre imorgon bitti!
    Nä det finns inget alternativ som är mer safe, det är typ städning men där är det tunga lyft istället. Men det går ganska bra faktiskt, förarna är snälla också och kör extra lugnt när jag är ombord numera Hjärta
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-06 19:51:16 följande:
    Det låter bra det! Och idag har du bara tagit det lugnt förstås?
    Jaa, jag var hos bm imorse för jag har massa sammandragningar och trodde det var uvi, men det var det inte. Blev beordrad att slappa och det verkar hjälpa, har bara haft tre idag
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-06 20:38:40 följande:
    Hjärta Åh vad vackert...det finns inget vackrare än bebismagar!!!
    Jag är mkt nöjd med att jag inte är smällfet än trodde jag skulle bli som min kompis, man såg inte ens magen för hon var så fet redan i femte månaden
Svar på tråden Trash-tråden