• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • sumpbävern
    lille Birger skrev 2011-12-31 00:11:31 följande:
    Nu var du så otydlig att det blev humoristiskt!

Rent "rumpmässigt" kommer det vara en fest antar jag.

Bara en liten påflugen fråga; jag känner inte dig men, har du en crusch på rövar i ladugårdsdörrformat?
  • och
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:02:25 följande:

Vem är du att bedöma mina inlägg. Vem är du att berätta om diverse påhittade invektiv. Se bara vad du själv skriver " de flesta som röstar sd..bla, bla" Hur många av nästan 400,000 röstare har du egentligen diskuterat med? 10, 20, 30? Minns du ditt resonemang om att blablabla invandrare inte begår brott? Av de fåtal sverigedemokrater du själv har diskuterat med kan du med lätthet påstå att " de flesta sverigedemokrater"

Du vinner inga debatter genom att fråga om källor i varje mening du tragglar ihop. När du aldrig ens kollar upp dem gör du bara bort dig än mer.

Puss tösen   
    Efter att ha läst igenom dina inlägg i den här tråden är jag inte det minsta imponerad, samma gamla vanliga trams. En hopblandning av diverse populistiska idéer, och en tydlig oförmåga att se orsakssamband. Och vadå göra bort sig? Det var nog det dummast jag har läst idag.
    The hard way is the right way.
  • sumpbävern

Nicegirl, du som är så duktig och vet allt. Kan du redogöra för mig hur Malmö kunde bli en kopia av Kabul, Baghdad eller vad du nu vill. Det bombas, bränns, skjuts och mördas i samma takt som i en storstad typ 5-8 -miljonersklass läste jag någonstans.

Tänkte bara om du vet varför skåningarna blivit så barbariska. 

• sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:20:34 följande:
    Efter att ha läst igenom dina inlägg i den här tråden är jag inte det minsta imponerad, samma gamla vanliga trams. En hopblandning av diverse populistiska idéer, och en tydlig oförmåga att se orsakssamband. Och vadå göra bort sig? Det var nog det dummast jag har läst idag.
    Och, hade du något vettigt att tillföra också? 
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:20:34 följande:

Kan du utveckla det där om orsakssamband. Blev lite intresserad.
  • och
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:25:16 följande:

Kan du utveckla det där om orsakssamband. Blev lite intresserad.
    Jag har inte någon som  helst lust att lägga energi på att föra ett samtal med någon som så tydligt visar att han eller hon inte klarar av att diskutera på ett hövligt sätt.
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:27:30 följande:
    Jag har inte någon som  helst lust att lägga energi på att föra ett samtal med någon som så tydligt visar att han eller hon inte klarar av att diskutera på ett hövligt sätt.

Så kan man också smita undan. Jag hade inte några större förhoppningar om dig efter ditt första påstående dock.
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:27:30 följande:

Bevisa nu att man kan ha sjyssta lökar och ändå vara intelligent, höhö  ;)
  • och
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:34:07 följande:

Så kan man också smita undan. Jag hade inte några större förhoppningar om dig efter ditt första påstående dock.
    Jaa, så måste det ju vara!!! Jag smiter undan för att jag inte vågar svara på dina frågor och för att du egentligen har rätt!!!

Ha ha. Nej, jag är ju dum som ett spån som inte direkt höjda alla dina fina inlägg till skyarna.

Smart att göra det lätt för sig dock, även om det faktiskt inte brukar vara till någon större fördel i längden. 
  • och
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:36:38 följande:

Bevisa nu att man kan ha sjyssta lökar och ändå vara intelligent, höhö  ;)
    Du menar att du VILL ha hjälp av andra för att bli av med dina fördomar?