• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Haha, en sån bild har jag sett en tecknad variant på. En pojke med en dildo fastknuten i pannan kommer in till mamman och hennes vänner som sitter och har syjunta eller liknanade; "Mum, look I´m a unicorn!"

Happy, happy

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2015-06-29 21:40:25 följande:
    Haha, en sån bild har jag sett en tecknad variant på. En pojke med en dildo fastknuten i pannan kommer in till mamman och hennes vänner som sitter och har syjunta eller liknanade; "Mum, look I´m a unicorn!" smile2.gif

Happy, happy smile5.gif
    Precis, den är också askul, denna var ju med en riktigt kuk i pannan på en kvinna men så uppenbart gjord som ploj. Fast å andra sidan en erigerad penis är ju samma som knulla för massan så jag borde vetat bättre och letat upp den med pojken och dildon istället.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Yoyna
    HäckHäxan skrev 2015-06-29 21:42:17 följande:
    Precis, den är också askul, denna var ju med en riktigt kuk i pannan på en kvinna men så uppenbart gjord som ploj. Fast å andra sidan en erigerad penis är ju samma som knulla för massan så jag borde vetat bättre och letat upp den med pojken och dildon istället.
    Ja du, det gäller att hålla både tunga och tangenter i skick
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2015-06-29 21:48:08 följande:
    Ja du, det gäller att hålla både tunga och tangenter i skick smile5.gif
    Mm och hjärnan borde jag låsa in i en plåtburk med låsbart lock!
  • Yoyna

Haha, tja själv har jag seriöst funderat på att skaffa foliehatt.. Antar att det blir ungefär samma resultat ;)

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2015-06-30 21:11:56 följande:
    Haha, tja själv har jag seriöst funderat på att skaffa foliehatt.. Antar att det blir ungefär samma resultat ;)
    Åhh stiligt, kanske skulle satsa på det istället hahahha
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2015-06-29 21:12:56 följande:
    Ibland är det bra så att riktiga gamla, men sköna, trådar måste få vakna.
    Så vänner, vad händer? smile1.gif
    Det håller jag med om! Den här tråden har ju allt, från analblekning till djupa politiska diskussioner .

Hur har ni små flickor det då ? 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • HäckHäxan
    PrimitivMan skrev 2015-07-04 19:06:18 följande:
    Det håller jag med om! Den här tråden har ju allt, från analblekning till djupa politiska diskussioner smile1.gif .

Hur har ni små flickor det då ? 
    Den här lilla flickan är döende i värmeslag, bortsett från det så är det okej. Hur mår den gamle och vise mannen då?
  • PrimitivMan
    HäckHäxan skrev 2015-07-04 23:27:57 följande:
    Den här lilla flickan är döende i värmeslag, bortsett från det så är det okej. Hur mår den gamle och vise mannen då?
    Bara bra tack! Inte klaga på värmen när den äntligen kommit. Men det var fan så varmt i helgen och det stod helt stilla dessutom. 
  • Efraim Barkbit

Jösses finns denna tråden ännu

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Yoyna

Hej Björnen! Haha, japp nu dör väl inga trådar på FL längre? Hur mår du?

PM: Jag mår utmärkt tack. Och önskar att värmen kom tillbaka..

• PrimitivMan

Hej Yoyna! Allt bra med dig? Förutom avsaknad av sommar. Tur man inte börjat sin semester ännu