Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-02-18 10:40:36 följande:
    Hallå!?!
     Är det någon hemma? {#emotions_dlg.flower}
    Nu är tant Agri här. Har varit väldigt mycket jobb and no play de senaste dagarna.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Goooood morgon tråden!!!!!
    En alldeles jättetrött Agri är hemma från tjänsteresa.
    ....zzzzzzzzz somnar om.

• Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-27 15:17:57 följande:
    Något sånt skulle lille Birger aldrig göra, för jag är en snäll liten kille.

Här är en bild på en tjej:

Man kan vara snäll och kapa huvudet av nallar ändå. Om han har ont i huvudet tex. Jag lovar att det tar bort huvudvärken.

Varför är tjejen blå nedtill? Är hon resultatet av en het natt mellan Beyonce och en smurf?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-27 16:37:41 följande:
    Då är det större chans att jag bäddar ned honom i sängen, under snuttefilten, och tar hand om honom tills han mår bättre. Nalle
    Ja, man kan ju tro det. Men i själva verket har hon ett blått klädesplagg. Jag vet inte så mycket om damunderkläder, men jag tror det är en strumpbyxa.
    Men ärligt Birger! Inga fler smurfrumpor!!!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-27 21:59:21 följande:
    God afton!
    Kan ni inte prata om något annat än tjocka rumpor?
    Och apropå det, hur är läget, Agri?  
    Jag pratar inte om tjocka rumpor - jag har tjock rumpa. Behöver inte prata med den.

Tack det är bra.  Lite körigt på jobbet bara. Liiiiiiiite för långa dagar just nu.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-27 21:16:56 följande:
    Jag hade inte haft något emot att gå det ödet till mötes. Drömmer  Tror jag hade trivts som fisken i vattnet där inne.
    Alltså Birger....... börjar tro att du vill återgå till att vara spermie. Då blir du som fisken i vattnet där inne.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-02-27 23:45:45 följande:
    NÄÄ; DET SKULLE HAN INTE !!!!!!
    Hej Anton Hjärta

Du verkar en smula upprörd. Ska jag disciplinera Annelie?? Snäääääälla. {#emotions_dlg.flower}
    *tittar med supergulliga, oskyldiga bambiögon*
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-27 23:59:16 följande:
    Ja tack, för Anton verkar ha andra viktiga saker för sig. Skriva matrecept och sånt trams.

Varför skriver han recept nu igen??? El jag vet!!! Anton är en sån där feeder. Han kommer inte nöja sig förrän du är klotrund. Uhuuuu!!!

I övrigt hjälper jag gärna till med uppfostran, är på det humöret idag.....
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden