Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-10-05 20:47:26 följande:
    Ja, det är klart det är.

Nej, jag är inte jättevältränad, men jag är vig och har bra balans. Borde räcka en bit iaf. 

Vighet är bra och brukar uppskattas.
    Jag kan suga mina tår och röra min panna med mina fötter, that's my limit. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-06 20:57:42 följande:
    Hej by the way...förlåt
    en snabb titt och en godnatt med en mkt förkyld Aynrand med blodsprängda ögon skall lägga sig...........
    Ja jag förstår inte vilka aktiviteter du tagit dig ann i ditt tillstånd...

Puss på dina blodsprängda ögon! Det är säkert välgörande  
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 10:31:42 följande:
    Fick feber igår och inatt fick jag frossa. Usch. Ligger i sängen med två täcken på mig. Känner mig halvdöd.
    Skrev lite kort i inlägget ovan om resan. Skulle ta för långt tid och fera idor om jag skriva allt.
    Tack. Killarna åkte iväg till kyrkan så jag ska bara ligga i säng och inte göra något.
    Hur är det med dig? Allt väl? {#emotions_dlg.flower}
    Din stackare! Skönt att du är ensam en stund.

Angående din tråd...jag visste inte ens att jag var på dåligt humör tills jag skrev i den nu på morgonen haha!

Gud vad jag avskyr kvinnor som kallar andra kvinnor "valfritt ord+fitta".
    Vad handlar det om? Sitter med en profil där man talar om att nu minsann kom solstrålen Alvin eller något liknande och barnen är bäst och mammas älskningar och sedan gör man lite inhopp i trådar och skriver "feministfitta".

Kvinnor har f-n ingen klass och stil längre. Bara en massa trash, trash, trash.

Så nu är jag klar.        
  • Nice Girl Wrong Place

Rose jag har läst lite andra trådar och den där Mickan bruden verkar fått sitt konto kapat (eller så är hon riktigt blåst) för hon hänger i en hel del trådar och kallar folk hora och lite annat kul haha...

Kanske vill se hur lång tid det tar att bli avstängd? 

Svar på tråden Trash-tråden