Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-02-28 00:21:13 följande:
    Du kanske kan få nytta av din felsydda tröja. Väldigt praktiskt plagg att använda vid korrigerande åtgärder.

Du kanske skulle vara med vid utprovningen av tröjan. Du kanske kan ta med en sån där festlig röd boll och ditt ridspö?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-28 00:22:36 följande:
    Han har ett rosa förkläde som han gjorde själv i syslöjden, och han gillar att ha det på sig.

Mäh? Vad var det för fel på det där fina camo-förklädet jag hittade åt honom????
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-02-28 00:40:45 följande:
    Det är hemskt vänligt av dig, min kära Agri, Hjärta men jag skall nog fan piska livet ur den jävla slynan. Blir jag trött i armen....så ringer jag. Lovar.
    Jag är alltid rar, artig, välvillig och hjälpsam. Mina ledord liksom. Som en skötsam scout.
    "Alltid redo"! Det är bara att ringa.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-28 09:27:34 följande:
    Det här är ett allvarligt problem:
    www.familjeliv.se/Forum-9-202/m63744459.html
    Därför mailade jag Wordfeud utvecklaren i förra veckan och bad att få en feature att man kan rensa chat loggen.

Det kan ju förekomma konversationer som man vill behålla privata typ. Inte för att jag tror att någon här skulle skriva något snuskigt eller så i sina WF chattar eftersom ni är sådana ordentliga flickor och pojkar. Men man kan ju bli förledd att skriva något ehh olämpligt för allmänt beskådande.
    Så om den featuren införs i framtiden i WF så vet ni vem ni skall tacka.
    Nämen PM???!!!! Vem skulle snuska i WF? Bara extremt syndiga snuskiga personer. Själv lägger jag bara ulliga, gulliga ord som tex fluffig rosa kanin osv.
    PrimitivMan skrev 2012-02-28 09:27:34 följande:
    Haha kom just att tänka på den gången en kollega skrev i fel MSN fönster och trodde han skrev till sin fru . Jag hann avbryta honom innan han skrev något som skulle få mig att känna mig nedsmutsad.
    På något sätt så har jag att få ihop reaktionerna PM och nedsmutsad........... Wonder why
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-28 11:02:10 följande:
    De bästa orden är nästan de som ger rätt associationer som inte är snuskiga i sig. La i ett parti "Säras" följt av "tagas". För att inte tala om "smiska" (inte samma parti dock). Fast mest retade mig att jag inte kunde lägga dildo när jag hade bokstäverna grr. Fast det är säkert inte ett godkänt ord.
    Dildo godkänns........ Inte för att jag någonsin skulle ha lagt det. Oskyldig
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-28 10:56:47 följande:
    Jag är fortfarande sur för att ingen vill skicka snuskiga ord till mig i WF. Jag skulle behöva det.
    Inget nytt under solen alltså.
    Pffffft!!! Tramsfia!
    Det är väl bara att bjuda in.
    Yoyna skrev 2012-02-28 11:04:47 följande:
    PM: Med rätt motspelare tycker jag nog att väääldigt många ord kan ge trevliga associationer...
    ....å andra sidan så blev väl jag borträknad där. Oskyldig och pryd som jag är.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-28 15:55:04 följande:
    Jag torkar mina gardiner genom att hlt enkelt hänga upp dem.
    Är det helt fel av mig?

Varför inte liksom...   
    Eh va? Det är väl en utmärkt lösning?

Borde jag känna mig som en dålig husmor nu?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-28 19:25:45 följande:
    Klart du inte hade det. Jag är förvånad att du ens känner till ordet faktiskt. Du som är en sådan oskyldig flicka.

Det är väl en sån där man har när man spelar tv-spel? Joystick eller vad det nu heter...
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-28 19:47:14 följande:
    Precis. Joystick är ett betydligt bättre namn. Blev nyfiken över vart ordet härstammar från. Enligt Wikipedia:
    Föredrar faktiskt ordet glädjepinne.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-28 20:20:08 följande:
    Fast nu befinner vi oss på FL och här ska rätt vara rätt.
    Myspinne.
    Myspinne???? Kräks
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden