Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Smecker skrev 2011-12-02 10:31:05 följande:
    Jag är otroligt glad att du tycker så. Vem skulle annars ta de där som trippar fram i fula högklackade skor Flört
    de skall trippa fram i snygga högklackade skor så klart....Har din tjej eller fru massor av fula vinterstövlar?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:40:54 följande:
    Underbar bild!
    tack jag kan inte påstå att hon har så fina höga klackar då de är för höga och känns lite krystade men bilden i sig är superfin.....Hot!
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 10:45:37 följande:
    Enligt min högst personliga definition är högklackade skor aldrig snygga. Mitt ex hade snygga vinterstövlar på vintern, och snygga sommarskor på sommaren.
    Ok BooYah...
    nu när du visat oss snygga vinterskor måste du visa snygga sommarskor................

Come on!
    spänningen stiger..........
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 11:03:35 följande:
    Det är helt okej att vara sarkastisk. Det här är iaf vad jag tycker är fint.

Haha jag menar inte att vara sarkastisk.....du bekräftade mig när jag skrev att du har en fetisch för fula skor.

De där sommarskor var i alla fall inte fula men de smakar inet och är typiska dojor som mogna kvinnor i alla åldrar bär just för att de inte är direkt fel men de signalerar tydligt att man saknar egen smak och med det menar jag inte att man har dålig smak utan bara outvecklad egen känsla för estetik. Smaken är som baken och det respekterar jag.....kan dock säga att din känsla för estetik inom mode inte är på topp, det är bara att konstatera.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-02 11:07:32 följande:
    Min snuttefilt är inte en tampong som vem som helst bara kan låna! Gråter
    exakt jag minns att du hade poängterat detta vid ett tidigare tillfälle eller hur?
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 11:16:30 följande:
    Huvudsaken för mig har alltid varit att jag tycker att det ser fint ut. Att det betyder att min känsla för estetik inom mode inte är på topp är sekundärt eller tertiärt. Jag kan leva med det.

Sedan får man inte glömma att bara för att jag tycker att något är snyggt så innebär det inte att jag tycker att alla passar i det. Tänk dig dina favorit-högklackade skor och Roseanne Barr i dem.. 
    Smaken är som baken.....ordet fin är ändå intimt kopplad till estetik ....men men.... jag tänker inte dividera ...
    utmana mig inte på detta, jag har ett yrke där jag jobbar med kreativa människor, har jobbat inom mode som tonåring och har vänner inom mode och skoindustri utomlands samt är uppfostrad enbart omgiven av kvinnor...jag är lite av en mkt mkt duktig amatör haha

Jag har inga favorit-högklackade skor...de höga klackar jag tycker är finast är de som passar just den kvinna som bär dem och i det sammanhang de bärs...det finns ock sådana för en stark kvinna som Roseanne Barr, vilka kan lyfta hennes styrka och kvinnlighet.
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-02 11:17:50 följande:
    Jaha så man måste gå upp kl 7 för att kunna hänga med här numera..
    Hej du....snrt skall du siesta igen
    är det bra med dig tjockis?
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:29:55 följande:
    Hej sötis Kyss
    Tack, än så länge är det okej men jag lär väl få det så småningom. Har så mycket annat att tänka på att jag inte tillåter mig själv att tänka på torsdag.
    Hej Rose!

Jag skrev innan att vi räknar kallt med att du besöker oss här då och då när du flyttat!
    Kram!
  • Aynrand
    Smecker skrev 2011-12-02 11:30:42 följande:
    Jag vet inte var du läser in någon utmaning någonstans. Som du säger så är smaken som baken. Jag tycker inte det är snyggt med högklackat eller kjoldress. För mig vinner en tjej i jeans och top four ways to sunday. Men det är min smak och vad jag gillar att vila ögonen på. Om det är fel, eller inte estetiskt korrekt, so be it. Jag har inget behov av att ändra på mig för att passa in i någon mall över hur man skall tycka och vad man skall tycka om när det gäller mode eller estetik. Jag kanske inte har avancerad och/eller utbildad smak, men jag trivs bra med den smak jag har. Och jag skulle aldrig drömma om att påstå att min smak är bättre och rätt och andras sämre och fel, tvärtom är jag glad att alla är olika.
    Hmm brusa inte upp vi är överens ju
    jag säger inte att du har dålig smak utan outvecklad smak.
    Och nej man behöver inte passa in i en mall...det fina med lite mer utvecklad smak är att man kan bli mer kreativ och slippa hamna i just mallar som de där sommarskor du postade.
    Jag gillar att retas med har du nog märkt också haha
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-02 11:36:16 följande:
    Hej Kyss

Absolut. Jag lovar men ni kommer klara er gott utan mig här på FL och religionforumet får äntligen andas i lugn och ro.
    skit i religionforumet...Det du får göra de ggr du är frustrerad är ringa anonyma samtal till din svärmor och driva med henne...
    ex:
    1- låt en kåt taliban ringa henne kl 3 på natten och viska de snuskigaste sakerna
    2- låt nå´n ringa och låtsas vara dj och att de organiserar värsta partaj hos hennes
    3- låt nå´n ringa henne och påstå att de ringer från dildofabrikens support avdelning och att de skall skicka personal för att testa nya prdukter

annars kan du bara ringa förvränga din röst och be henne dra åt skogen..typ kl 3 sedan 4 och 5 på natten
Svar på tråden Trash-tråden