Ja det är bra men det är dags att slua vra tjockis snart, jag orkar inte mer
Ja du det fina är att du inte har något val...och det ordnar sig!
Det är nu man skall passa på och kalla dig tjockis...sedan är risken stor att man får en UFC spark i käften
För att allt ska gå rätt och riktigt här (eftersom vi håller hårt på det) så ska jag villigt erkänna att jag för det mesta går runt i jeans å sneaker och att jag har vinterskor som lämpar sig för ett hårt liv på landet ;.) Men jag har inga problem med att vara sexig i det! Eller att för den delen ha kort kjol när andan faller på...
jag instämmer, BooYaah postade dock extremt fula vinterstövlar
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 12:03:35 följande:
Haha...nej men det är ju en tjusning i sig.
Eftersom jag inte bor på landet (landet här är väl ganska relativt) har mina skor alltid klackar. Det är på sommaren jag kan bära skor utan klack, typ sandaler utan klack, men annars har jag alltid stövlar, stövletter eller annat, med klack i olika höjd. Mellan 7-10 cm typ. Över 10 om situationen kräver
då kan du sitta på huk i stället för på knäna eller hur!
ja det gjorde jag...jag hade önskat mig dem utan nylonstrumpor och med målade tår.....
Du har 5 minuter på dig!
Tack, skorna är redan ivägskickad. Bilden fanns på min dator. Dom skorna går inte att ha utan nylonstrumpor. Efter en stund så skaver den överallt så man måste ha strumpor på sig annars håller jag med dig.