• och

Trash-tråden

straight arrow skrev 2012-01-12 19:59:54 följande:
    Jag anmäler också rent elaka inlägg, det var ett sådant för några dar sen i den allmänna dominans-tråden
    Det där jag skrev om att SD borde skicka sina medlemmar på kurs för att bli mer dominanta i sängen så vi inte skulle behöva ta in invandrare var inte heelt seriöst menat. Och jag uppmanade faktiskt TS att söka hjälp när jag insåg att det nog behövdes. *påpekar*

The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 19:33:06 följande:
    Jag har andra klubbar du kan gå med i. Fråga Annlie vet jag. Finns mycket intressant å välja emellan. Väldigt mycket....
    Mm, fast en del av klubbarna har bara en medlem, och kommer inte ta in fler. Eller hur?
  • och
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:20:44 följande:
    Jag behöver 2000 spänn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UFC i Globen i April!!! DAMN det är så jävla fett att jag dör! Är det någon som vill köpa bröstmjölk??
    Haha, det är det säkert. Sjukhus tex. Och andra....
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:35:53 följande:
    Du antyder att jag skulle ha vanan inne ???  

Fast jag får hålla med dig angående en sak : Jag är hård som helvete..... 
    Tänker på mig?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 08:45:01 följande:

Ja, om jag inte är rak, vad ska jag göra?
    Svanka förstås.

Skärpning NG. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 08:58:31 följande:

Damn it!!!

Ska jag svanka för Anton menar du Och? 
    Det skulle göra honom lycklig, han skulle aldrig röra dig ändå, och du vill väl göra dina medmänniskor glada?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-13 08:58:07 följande:
    Exakt !!!

Gomorron, Älskling...........

Hej Anton! Hjärta

Hoppas du får en fantastiskt fin dag! 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-13 19:27:18 följande:
    Skall vi vara ärliga, Maria, och det skall vi ju, det tycker då iaf fall jag, för som du säkert vet, Maria, så varar ärlighet längst. Har Anton rätt, eller har han, som vanligt, rätt ???

Jo, vad jag vill ha sagt är att, helt ärligt då, att samma sak gäller för fan när det kommer an på er 3. Hur kan du ens antyda att så inte skulle va fallet. Tok !!!

Visst var klippet i världsklass ??? 
    Du har alltid rätt Anton, och din vilja är min lag. Hjärta

Till er andra som inte stannar upp och börjar flåsa och tänka på annat när ni ser hjärtat utan fortsätter läsa kan jag meddela att mina musiklänkar är ungefär fjorton hölass bättre än vad den länken var. 
  • och
    och skrev 2012-01-13 20:01:00 följande:
    Du har alltid rätt Anton, och din vilja är min lag. Hjärta

Till er andra som inte stannar upp och börjar flåsa och tänka på annat när ni ser hjärtat utan fortsätter läsa kan jag meddela att mina musiklänkar är ungefär fjorton hölass bättre sämre än vad den länken var. Detta är den bästa musiklänk som någonsin postats i denna tråd. Den slår inte ens den med alla militärflygplan eller om det var militärhelikoptrar som jag postade för evigheter sen. Och Anton är förstås bäst. På alla sätt och vis. Hjärta
    Nytt korrigerat inlägg, var vänlig bortse från det tidigare.
  • och
    MrsAssault skrev 2012-01-14 11:57:56 följande:
    Vafan Anton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Du är oinbjuden till denna medlems konto!

Medlemskontot du försökte gå in på har besöksrestriktioner. Det kan t.ex. vara att medlemmen kräver att du själv är en inloggad medlem eller finns med i medlemmens adressbok." Skrikandes Gråter

Hade du tänkt försöka få Anton att bjuda dig på sin hemmagjorda glögg i kväll? Solig 
Svar på tråden Trash-tråden