Anton Chigurh skrev 2012-01-16 19:24:01 följande:
Anton är kvar på jobbe, en liten stund till, ser bär det av hemåt. Och Annelie !!! jag har haft konstant fjong hela jävla eftermiddagen, så jag ser det som min samhälleliga ( vilket ord ) plikt att komma och tömma pungen. Med din hjälp. Så jag dyker upp om en timme eller så, och då ser du till att va ombytt till lämplig uniform. Och Annelie, med uniform menar jag fan inte enligt alt 1, möjligen enl alt 2, men jag lovar att sätta på dig i tvåan om du tar på dig enl alt 3. (Tre,alltså).
ALTERNATIV 1 :
ALTERNATIV 2 :
ALTERNATIV 3 :
"väldigt viktiga meddelanden", förresten !!! Är ett meddelande väldigt viktigt, så gäller det Anton. Bara så du vet.
Uniformer är förvisso alltid fina. men jag tror jag kör på trean. Verkar vara mest förmåner med den också. Både vad gäller tvätt och annat.
Du har rätt
Anton.

Jag uttryckte mig felaktigt, men du har en timme på dig att tänka ut ett lämpligt straff. Jag kommer att ta emot det utan att protestera det minsta, rätt ska vara rätt.
Agri: Mitt mail till dig var helt oviktigt, men lägg gärna ner tid på att svara på det ändå. Även om det är helt ointressant vad du svarar eftersom du inte är
Anton.