Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-09-12 22:47:46 följande:
    Nu känns det lite bättre.

Tack. Hjärta 
    Bra gumman.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 15:22:44 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

PMS.

Jag vill på riktigt bråka med någon. 
    Du som är så snäll. Jag tror du ljuger, underbara, vackra, förtjusande kvinna....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 15:37:09 följande:
    Try me
    Hade jag haft möjlighet att straffa dig för din kommande näsvishet, underbara Maria, så hade jag frestat dig, nu kan jag inte det, fast det hade varit synnerligen trevligt, iaf så är du den siste jag tänker vara dum vid. 

Men okay, lite kan du få. Bara för att jag älskar dig.....Hjärta

Jill Scott suger. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 17:03:24 följande:
    Anton suger Skrikandes!
    Så fan heller att han suger. Inte ens om du satte en IMI Desert Eagle i kaliber 50 AE mot tinningen, och dessutom hotade med att ordna ventilation av kålroten medelst ett stort jävla hål i nämnda kålrot. 

Så nej, min underbara Maria. Anton suger inte. Å det kommer han aldrig till å göra heller.
    Och sen är han faktiskt en riktigt god kille. Fråga Annelie får du höra.....
  • Anton Chigurh
    Underbara Annelie  skrev 2012-09-13 20:22:41 följande:
    Granatkastare?
    Du kan få låna en av mig, Älskling,Hjärta jag har en hel del annat smått å gott i arsenalen som säkert också passar damen om det blir aktuellt.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 21:44:41 följande:
    Jag vet att du är det
    Men jag kunde inte låta dig prata om Jill på det viset. 
    Jag sa bara att hon suger, Jill alltså, precis som du gör lite då och då, alltså inte suger....utan suger, på trivselpinnar. Ja, jag är övertygad om att du av alla, Maria, fattar vad jag syftar på här. 

Så jag tycker nog att du är skyldig mig en ursäkt med tillhörande avsugning för att du förolämpat mig på det grova och förödmjukande viset. Jag känner mig faktiskt en smula deprimerad just nu, Maria, bara så du vet vad du ställt till med. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-13 21:49:08 följande:
    Skulle hellre vilja veta hur man gör för att hacka youtube och radera alla Jill Scott-låtar.
    Du får nöja dig med granatkastaren.....ÄLSKLING.Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 21:59:48 följande:
    Hahaha deprimerad my ass fina Anton.
    Jag har PMS.
    Så jag knullar din depression. Så som man gör i förorten. Ok? 
    Jag bor inte i förorten, så glöm det det. Skit i  ursäkten, bara du ger mig den utlovade avsugningen,
    så är jag nöjd, MARIA. Och förmodligen något mindre deprimerad.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-13 21:57:16 följande:
    Eller så kanske någon vill bjuda mig på en kall öl?
    Går det bra med STARK-Cider, älskling ???

Om du får den kall. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-13 23:19:22 följande:
    Han planerar inför höstgrävningar i trädgårdslandet.

Hur man får den vackraste kombinationen av påskliljor och krokus och sånt. 
    Man använder bästa tänkbara gödselmedlet !!!
Svar på tråden Trash-tråden