Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Så ni skriver. Skrikandes

Jag borde filma maken. Han gick upp utan att kunna öppna ögonen gick in i köket och letade efter toaletten. Hjälpte in honom til badrummet och tvingade honom ta en dusch. Att han aldrig ger sig. Han erkände sig slagen efter 1,5flaska Tequila igår och 3 Ice smirnoff.

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:55:12 följande:
    Herregud!!! Då hade jag varit full i typ en vecka!!!! Förvånad
    Nejdå. Han blir normal till slutet av dan.
  • I Blackrose I

• I Blackrose I

Jag ignorerar för fullt vad ni diskuterar. Ni skulle få en hel annan bild av mig om jag öppnade min käft....

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:03:04 följande:
    Kom hit med lite mat till mig Rose!!!! Jag jobbar och brukar aldrig äta när jag är på jobbet men nu blev jag lite hungrig!
    Förlåt.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:03:50 följande:
    Du och jag har bråkat om skolan en del i PK-tråden...

Men det var nog inte skolan du syftade på. 
    Nej, inte skolan utan ålder-diskussionen. Skoldiskussionen ignorerar jag fullt också.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:03:16 följande:
    Men åååååhhhhhhhh vad gott!!!!!!!!
    Mmm, det är faktiskt mycket godare än vad det ser ut. Kossan åt allt. Jag som trodde jag skulle slippa laga mat ikväll men det finns inget kvar.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:07:43 följande:
    ahhahaha tur för mig och Rose då Kan vi slåss själva eller slåss, hon har ju redan en. Så jag får fortsätta kriga med mina väderkvarnar och se viktig ut.

Bara en tanke här, men för min del spelar ju min personliga erfarenhet in, de som verkligen sett mest gulliga och pojkaktiga ut har varit de som är brutalast när det väl gäller. I sista änden är det ju ändå drag i personligheten som avgör och en man kan vara hur vacker som helst, så man får tårar i ögonen, men om han öppnar munnen och är helt pantad så går han ju bort ändå för min del.

Jag är mer för detaljer, kan vara allt från vackra ögon, till händer, nått ärr som ger utseendet karaktär, ja lite vad som ihop med personligheten då som avgör.
    Hehe, du får sikta in dig på armenier. *Tipsar*

Håller med om allt. För mig är ögon viktigast och sen händer. Ja, jag vet att jag låter knas men killen måste ha stora händer.

Absolut är personlighet viktigt också men det tillsammans med ett utseende är ultimatum.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:10:05 följande:
    Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
    Jag är van och jag älskar att laga mat.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:10:58 följande:
    Kossan? Besök av svärmor?
    Nej, maken.
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:11:17 följande:
    Får vi inte det varje gång du öppnar din käft och ditt hetsiga humör ploppar ut Drömmer
    OskyldigSkrattande
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:12:08 följande:
    Ja hur känner du Rose? Ny blev ju jag sjukligt nyfiken också
    Min första riktiga pojkvän som jag hade en seriös förhållande med var min gymnasielärare (Närmare 37år gammal). Den äldsta jag har haft sexuellrelation med var 45år (Jag var 19år). Räcker det? Skäms
Svar på tråden Trash-tråden