Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-08 18:34:52 följande:
    Har inte varit med under någon omskärelse men jag kan förstå att det går fort. Men behöver man inte sätta några suturer? Det har jag för mig att man kan behöva göra på äldre iaf? Och då är det säkert nödvändigt med lite bedövning. 

Hehe, vilken intressant vändning det tog... Från rumpor till förhud...   
    Vad jag fattat så är det såpass enkelt när de är små att man knappt behöver plåster ens. Ju äldre de blir ju större blir ingreppet. Jag har läst på som tusan eftersom jag har en liten pojk därinne som troligtvis kommer omskäras. Men mitt krav är att antingen görs det inom första månaderna eller så får han göra det själv som vuxen
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-08 19:04:33 följande:
    På äldre gör man det. Men spädbarn tejpar man bara. Man lossar förhuden och drar fram den över ollonet, sätter en peang, och skär bort det som ska bort. Sen tejpar man det. Går väldigt fort, själva ingreppet är över på en minut kanske?

Fast rimligen svider det efteråt, så det är klart att smärtlindring är bra.
    Det låter som du har koll jobbar du i sjukvården?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 20:48:56 följande:
    Ja, det är en av mina absoluta favoritbilder.
    Men hon har fuskat och krympt midjan med korsett! Så hon har egentligen inget juicy ass Förvånad
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:05:28 följande:
    Jag vill hellre va hon och ha en kuk bakom mig...
    Haha ja det kanske är den naturliga reaktionen Men jag är lite störd, jag tänder nästan mer på att se tjejer bli knullade än att bli knullad själv.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 21:10:54 följande:
    Amen!

Syns det ens vad det är på min avatar? 
    En hals i koppel?
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:18:16 följande:
    Ja, att se andra är grymt. Kanske skulle köpa sig en strapon å testa nångång!
    Jag har en "strapon", min man men nu var det längesen jag såg honom in action. Svårt när man är prego att hitta tjejer som är okej med det de flesta tycker nog det är lite sjukt haha
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 21:19:33 följande:
    Hahaha...
    Gud vad förkyld jag är!!!
    Snälla tyck synd om mig i 1 minut? Jag fryser, snorar och har behov som inte möts samt en uteplats som aldrig blir klar...  
    Jag tycker skitsynd om dig!!!! fast jag är också förkyld
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:32:25 följande:
    Tycker förstås synd om dig med och skickar samma behandling till dig som NG fick!
    Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden