Inlägg från: Ermenegildo |Visa alla inlägg
  • Ermenegildo

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-12-04 21:11:35 följande:
    Oh ja. Det är ett mycket medvetet val. Någon kallade mig för ko på prozac härom dagen. *mutter mutter*
    *mutter mutter*?? Du menar:

Mu, mu, mu, mu, mu, MUUUUUUUHH
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-12-04 23:27:08 följande:
    Ermenegildo, cara mio.
    Kom du och bjud på lite bubbel så blir kossan glad igen.
    Haha, gärna det. Jag har varit otroligt duktig de senaste dagarna så lite bubbel skulle kännas helrätt. Mycket jobb nu...
  • Ermenegildo

Ibland får jag för mig att det vore härligt att se ett avsnitt av Mork och Mindy men något säger mig att jag krampaktigt håller mig kvar i en illusion av att det var bättre förr.

• Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-19 08:32:35 följande:
    Dagens roligaste felskrivning?

"Min 13-åriing äter sååå begränsat, det är helt hopplöst. Han kan äta fil och flingor, mackor (helst fitt bröd men det har vi inte hemma), risgrynsgröt, pasta med barnmat (köttbullar, korv, bacon osv), pannkakor."
    Ha, hen har ju särskrivit fittbröd. Irriterande. 
  • Ermenegildo

">

roligare än Larry David
  • Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2013-05-01 11:21:06 följande:
    Funderar på vilka FL medlemmar jag stör mig mest på. Det gäng med folk från Flashback som verkar ha flödat in den senaste tiden eller de klassiska FL subborna som känner sig krängkta av allt.
    Jag försöker vara väldigt störande men Sverigedemokraterna är värre.
  • Ermenegildo
    och skrev 2013-05-01 23:12:14 följande:

Du skrev ett snällt inlägg i en tråd, så nu kan jag inte ta dig på allvar längre.
    Sschhh!

Då och då läser man inlägg av människor som verkar vara på gränsen att ta livet av sig. Då brukar jag tagga ner lite... Och ett litet fåtal tycker jag genuint synd om, av andra skäl. Förresten är det ju inget självändamål att vara elak, möjligen störande, som sagt. Glad
  • Ermenegildo

Jag tror Anton vill ha bra action-rullar. Så förutom de koreanska vill jag gärna slå ett slag för brasilianska Tropa de Elite, både 1 och 2 är superba. Jag tror även de som anser sig ha en mer förfinad filmsmak kommer uppskatta dem. Bara att få lyssna på portugisiska är ju en ren njutning :)

http://www.imdb.com/title/tt0861739/
    http://www.imdb.com/title/tt1555149/ 

• Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 12:15:44 följande:
    Aaah, tackar för tipsen, Ermenegildo, jag tror faktiskt jag har ettan hemma, jag köpte den för ett ta sen på bukten, vid en utförsäljning. Skall kolla dom rullarna ganska snart. Fan, dom har ju tom höga betyg på imdb....Glad
    2:an är nästan ännu bättre. Du kommer gilla dem, tror jag.
Svar på tråden Trash-tråden