Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

PM, det är väl uppfriskande med lite icke PK uttalanden ibland?

Vikingakuk låter spännande, får jag ta del av den?

• Yoyna

God kväll!

Mrs, han kommer ut!!! Jag lovar!

Stor penis kommer han nog inte ha däremot brukar svullen pung kanske?

• Yoyna

Själv är jag helt nöjd med att köra Volvo! Skoter kan funka det med! eller gamle John Deere på landet!!

Hoppas ni har en skön lördag!

• Yoyna

Hej Agri! Aj då, svärmor..? Tolkar det som att det inte är så bra?

Du skulle va här istället. Parmiddag/julbord! Värsta upplägget, jag ska ha ett blankpolerat rött äpple i munnen å vara lilla julgrisen! hahaha!

• Yoyna

Agri, hihi! Ja hjälpande händer är bra. Mycket att ta reda på efter ett julbord ju!
    Puss

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-12-18 17:39:10 följande:
    Hej

Ni är underbara bara så ni vet. Tack för allt.

Vi har kommit fram och bor just nu hos Bs bror. Det går jättebra. Har varit och utforskad stan med barnen och dom är otrolig nyfikna på allt och alla. Nik sa för nån dag sen "Mamma, jag ser faktiskt emot att börja skolan". Blev så glad. Lillen förstår ingenting och tycker mest det är underbart att slippa bråka med mig varje morgon om overall, vantar och mössa.
    Själv mår jag bra. Jag saknar Sverige, min familj och mina vänner men det första jag gjorde var att leta reda på närmaste templet och det var en magisk upplevelse att gå in i en för första gången. Jag har varit där flera gånger och det lugnar ner mig enormt.

Hoppas allt väl med er. Kan inte läsa allt ni har skrivit men ser här i sista sidan att Mrs.A ska få bebis. Äntligen får du din lilla son. Gratulerar. {#emotions_dlg.flower}
    Heeej Rose!

Så underbart att få höra av dig och skönt att ni verkar ha det bra! Puss puss puss!  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 21:21:11 följande:

Ja, men inte lika bra som du!
    Aynrand skrev 2011-12-18 21:27:43 följande:
    Yoyna hatf en bra helg....more info pls
    Bara en bra helg helt enkelt? Oskyldig 

• Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-18 21:38:49 följande:
    Lycka till MrsA. Hoppas att allt går så smärtfritt som möjligt
    Hahaha, va fint att önska att det ska gå så smärtfritt som möjligt. Det är ju annars en sällan uttalad önskan i våra (?) kretsar...
Svar på tråden Trash-tråden