Inlägg från: Nice Girl Wrong Place
|
-
-
Oh lord again.
Klickade på länkarna i hennes TS...
Medmänsklighet är att låta henne vara...
-
och skrev 2011-10-14 17:36:40 följande:Alltså, antingen får hon tag i jävligt bra gräs, eller så finns det andra bakomliggande orsaker som egentligen skulle behöva behandlas.
Oavsett vilket är det nog bäst så, ja.
Mmm dessa två alternativ anser jag också är de enda möjliga. -
HahahaPerry the Platypus skrev 2011-10-14 17:44:05 följande:Entellegentaflikkan var väl upptaget.
-
Aynrand skrev 2011-10-14 18:51:46 följande:hallå där
hur mår ni, jag har precis bakat världens godaste cheese cake ..om ni vill veta det...
Receptet du gav mig?
I sådana fall är den underbart god!
Duktig du är! -
Och:
Gud vad Aynrand kommer att ÄLSKA din bild hahaha!
-
Aynrand skrev 2011-10-15 14:52:22 följande:Snacka om det.......den bild är fullständigt outrageous and wonderful
skulle kunna ge stånd till ett lik
haha
hej alla by the way
Haha...du får ha den som wallpaper på din dator...
Tänkte på dig så fort jag såg dig. -
En del trådar är heeeeelt sjuka. Jag får psykbryt av att hänga där. Vissa trådar får mig att vilja flytta från planeten jorden.I Blackrose I skrev 2011-10-15 11:23:41 följande:Är det fler som tycker flashback är helt fuckt up? -
I Blackrose I skrev 2011-10-15 15:15:04 följande:Mmm, hamnat i en diskussion med en totalt hjärndöd individ och jag blir mörkrädd att det finns sådana människor. Den här fick jag läsa idag när jag loggade in där bland annat.
"Jag längtar till nästa -------- demonstration så att jag på egen hand kan bränna ner den persiska flaggan."
Ja jag har läst så mycket sjukt att jag inte ens kan upprepa det...
-
I Blackrose I skrev 2011-10-15 17:48:34 följande:NG? Kommer du ihåg en SD:are vid namn Grind här på FL? Kommer ihåg något väldigt svagt men jag är inte säker.
Hmmm...
Ringer ingen klocka direkt. Fanns något med G-något men jag tror inte det var Grind.