Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-06-16 22:54:31 följande:
    Tex genomled jag La Haine, utan uppehåll, och jag vill med detta påminna dig om att jag ligger på +1 här.

Så visst fan förtjänar jag omfamnas av din euforiska snällhet gentemot mig.

Konstig bild. Obestämd
  • lille Birger

Lille Birger är inte riktigt lika elokvent som andra människor, så därför uttrycker han sig med bilder på snygga tjejer i stringtrosor istället för med ord. {#emotions_dlg.flower}

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-17 12:11:16 följande:
    Ja, jag var irriterad Anton.
    Dessutom är jag allmänt odräglig för jag behöver smisk.
    Tänk om den där smisksallongen hade existerat, då hade du ju kunnat gå dit och blivit tillfreds.
  • lille Birger

Idag har nallebjörnen fått bada, för han var riktigt lortig innan. Jag tappade upp ljummet vatten åt honom i handfatet, där han sen fick hoppa ned. Eftersom vi inte har någon jacuzzi, stoppade jag ned ett sugrör under vattnet och blåste. Nallebjörnen tyckte att det var jätteroligt, han skrattade och plaskade med tassarna när det kom bubblor från vattnet.
    Efter badet svepte jag in nallebjörnen i en handduk, men hans päls vägrar torka, så jag funderar på att föna honom. Obestämd

• lille Birger

Äsch..
     Hakuna matata! Nalle

De vill att man ska köpa badrummet för att det ligger en snygg tjej där.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-19 22:32:20 följande:
    Alltså var är Och?
    Jag behöver Och.

Eller någon annan som gillar att sätta män på plats verbalt.
    En lätt efterbliven slisk fyller min inbox med frågor som "går det att bröstknulla dig?" "har du blivit bröstknullad någon gång?"

Vad fan?      
    Jag får också såna meddelanden. Fast det är folk som skriver att de vill göra saker med rumpan på min presentationsbild. Jag bryr mig inte så mycket om dem.
    Uppenbarligen tycker många om bilden, vilket ju är positivt!
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-06-19 22:40:39 följande:
    Men testa honom lite. Det var skitkul att trissa upp honom. Sen kan du fråga om han är dum.
    Det var en kille som skrev till mig att han var extremt besviken och arg för att jag, som han skrev det, utgivit mig för att vara en tjej, vilket jag absolut inte gjort. Det var bara han som antog att det var jag på bilden. Det var även det sista meddelandet jag fick från honom, tydligen satt han och dreglade över min bild när han skrev tidigare och brydde sig inget om min personlighet alls.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-06-19 22:50:55 följande:
    Det var en kille som skrev till mig att han var extremt besviken och arg för att jag, som han skrev det, utgivit mig för att vara en tjej, vilket jag absolut inte gjort. Det var bara han som antog att det var jag på bilden. Det var även det sista meddelandet jag fick från honom, tydligen satt han och dreglade över min bild när han skrev tidigare och brydde sig inget om min personlighet alls.
    När han fick reda på att det inte var jag på bilden blev jag alltså helt ointressant. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-06-19 23:57:58 följande:
    Ja sluta prata om bröst för annars får PM kåtslag.
    Jag påverkas inte ett dugg. Skulle inte ens bli betagen om någon kom och gned tuttarna i ansiktet på mig, skulle bara tycka att det var obehagligt.
  • lille Birger

Han är en typisk flickidol tror jag.

Svar på tråden Trash-tråden