Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2011-12-19 07:49:38 följande:
    Men herregud, kvinna, det är ju självskrivet !!!!!!!

Jag förstår inte? Obestämd
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-12-19 02:01:23 följande:

Det där kunde lika gärna varit jag på bilden, för jag sitter alltid sådär med benen när vi har fruktstund eller när fröken läser saga för oss.

Det händer att jag sitter/ligger sådär jag med. Sällan vid fruktstunder dock.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 09:18:55 följande:
    Godmorgon vacker!

Jag gillar inte snö. Eller slask. Jag vill ligga på en strand och lyssna på ljudet av hav!!! 

Skäms sluuuta!!!

Godmorgon sötnos!

Jag vet att du inte gillar snö! Men nu bor vi i Sverige, okej!? Då ska det vara snö på vintern!!!    
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 09:21:12 följande:
    Det är rätt sätt att dö på. Då hamnar man nog i Valhall tror jag (är ju lite otidsenligt att dö i strid).

En död i skönhet är att på 85 årsdagen, när man fört en skön blondin i valsen,
    dricka vin ur hennes skor och sen helt betagen, få hålfotsinlägget i halsen!

Hmm... Du kan ha rätt där. Att dö knullandes är ju verkligen att kämpa för en god sak, sina rättigheter och att dö med fanan i topp. Kan tänka mig att både Särimner och Heidrun kommer att välkomna med öppna armar och ta hand om det som finns kvar av den stackars utslitna kämpen...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 09:32:29 följande:

Haha alright visst. Men jag gillar det fortfarande inte!
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 09:37:53 följande:
    Heheh, just det ja. Nu är vi tillbaka med det där om vikingar igen .

Har vi pratat vikingar du och jag? (Eller tänker du på vikingakukar?)

Jag gillar vikingar! Och nordisk mytologi. 
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-19 12:44:05 följande:
    Jag vill också ha det.
    Hör du det Tomte?

Hej Agri!

Tror du verkligen att tomten kommer till dig i år? Obestämd  
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 13:26:17 följande:
    Jo Naughty Santa. Han som frågar "Finns det några stygga flickor här?"
    Finns han verkligen???   Han har aldrig kommit till mig? Till mig kommer bara den där tjocka rödklädda som har lite ont i ruggen och vill ha en sup?
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-19 12:46:38 följande:
    Jodå, när det serveras banan.

Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *trumvirvel*

Så dåligt att tom jag skäms
    Förvånad Jag fattar inte???

*stora förvånade bambiögon* 
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2011-12-19 13:49:26 följande:
    Oh ja. Det har jag hört från säkra källor. Han är inte rödklädd dock (men kan få flickor att bli röda av rodnad både här och där). Gillar en sup gör han dock (gärna lite skumpa i sängen). Istället för att slänga omkring med en säck så slänger han omkring slynor.

Ögonen tindrar på de stygga små flickorna när han drar fram sitt hårda paket.

Har jag hört altså. Kan vara en skröna dock.

Det där låter som en riktig skröna!!!   Om han verkligen fanns skulle han ha kommit till mig för länge sen, jag är väldigt bra på att tindra med ögonen!
Svar på tråden Trash-tråden