Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:54:05 följande:
    Synd! Fast helt ärligt så har jag testat sånna mediciner och de fick mig att vilja ta livet av mig, något jag aldrig ens slagits av innan. Riktigt obehagligt faktiskt.

På tal om läkare så jobbar det två snygga jävlar på vårdcentralen och det i sin tur gör att jag bara verkligen inte vill gå till läkaren. Jag avskyr när folk är så snygga att jag tappar talförmågan! Ogillar överlag att på något sätt bli bragd ur fattning så att jag tappar talförmågan. Skrikandes

Nej, att få sådana tankar på kemisk väg är inget vidare.

ah, gud alltså jag har träffat en läkare (ganska ung fö) som är så het att jag liksom bara tänker på sex när jag är där! Det är helt sjukt, han frågar om det var nått mer och jag vill bara slita av honom kläderna!!!! Skäms
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:56:33 följande:
    Ja den är vacker, den kan få mig att lipa vissa dagar också.

Och Isabelle oxå för den delen!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:51:06 följande:
    Jo bilden är brutal och utstrålar det också. Men mannen är ju ap ful eller alltså en apa hade vart finare att titta på iaf. Nope den karl tilltalar mig inte alls även om bilden scenario gör det.

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:54:49 följande:

Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.

Och återigen, visst är det väl tur att vi tycker olika!? Så tråkigt och opraktiskt det vore annars!!!
  • Yoyna

Kom hit med lite mat till mig Rose!!!! Jag jobbar och brukar aldrig äta när jag är på jobbet men nu blev jag lite hungrig!

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:01:25 följande:
    hahaha 3 månader

Jag har aldrig eller jo några gånger haft ihop det med någon som är äldre än mig, den äldsta var 28 när jag var 20 och den andra 30 när jag var 22. Första funkade ca ett år, den andra bara några månader, vi har för mkt humör bägge två och avståndet ställde till en del.

Annars har de varit yngre, tösens pappa är 4 år yngre än mig, kille jag hade genom tonåren är visserligen född samma år som mig, men jag i jan och han i dec Senaste exet som är min längsta relation var 1 år yngre.

Fast idag kan jag tänka att en man på 35-38 kanske vore något, men då skall man hitta någon man står ut med i den åldern och som står ut med en annan också OCH tja det verkar lättare att hitta guld i min oklippta gräsmatta helt ärligt
    Jag tror iofs inte att åldern är det viktigaste om man ska hitta någon att leva med, då är det nog i slutändan helst andra saker om är viktigast. Men du, om du går ut och klipper gräsmattan så kanske du gör ett fynd? Du vet, rå om sin trädgård och sådär?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:05:15 följande:
    Förlåt.

Nej, inte så! Jag såg det som något positivt!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:03:50 följande:
    Du och jag har bråkat om skolan en del i PK-tråden...

Men det var nog inte skolan du syftade på. 

Länkarna funkade inte härifrån jobbet NG. Jag har nog inte så mycket åsikter i den frågan än, men mi äldsta dotter har just börjat i förskoleklass så jag kommer alldeles säkert att bli tvungen att skaffa mig åsikter. Men mest är jag glad om barnen har det bra i skolan och inte behöver må dåligt av att gå dit...
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:08:14 följande:
    Mmm, det är faktiskt mycket godare än vad det ser ut. Kossan åt allt. Jag som trodde jag skulle slippa laga mat ikväll men det finns inget kvar.

Kossan? Besök av svärmor?
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:09:04 följande:
    Ja världen hade varit trist! Vi hade dessutom förlorat stort på det, för vi hade inte fått något som helst hum om andras värld eller tänk och stagnerat hela högen för ingen hade haft någon vidare personlig utveckling att tala om.

Du har så rätt så!
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:10:05 följande:
    Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
    Och pastasallad är ju grymt! I med lite av varje, på nån bra dressing och lite tsatziki till sen är man hemma! Räddat många luncher!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:15:21 följande:
    Hahhaha ja joo alltså, när jag gör det så brukar resultatet bli att mina grannar (männen också kommer ut och klipper gräset. Nu har min klippare pajjat och jag köpte en handgräsklippare men det är för högt det bara går inte. Känns lite som max otur när både klippare och trimmer bara lägger ner!

Nä jag satsar på sola rumpan nästa sommar när de bygger ut 45 ordentligt, som de ser ut nu står det mest still iaf vid den delen jag bor
    Låna en av grannmännen? Spela på din kvinnlighet så kanske de tom klipper åt dig! Sola rumpan är bra. Mindre bra när svägerska och svåger kommer på oanmält besök, nu kan jag aldrig skämta om nudistbad igen... Skrikandes
Svar på tråden Trash-tråden