• och

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-01-23 15:21:21 följande:
    För säkerhets skull. Vill inte riskera en fet spark i skrevet av Allah. Ifall jag skulle träffa på'n. Med en sån här smiley lite då och då ligger jag bra till hos Verkställande Direktören. Däruppe. Du vet !!!

Jag tänker alltid framåt
    Du menar på var du tänker komma i framtiden. Typ.

Det är bra. Hjärta 
    The hard way is the right way.
  • och

Bra att du fick en fin dag, Birger. Solig

Jag har problem.

Jag har lovat RUSI "långa och välformulerade beskrivningar av hur avsändaren önskar att jag ska förgripa mig på dem och deras kropp". Samt lovat inboxa Agri med något snuskigt, fast hon har inte lika höga krav, så det räcker nog med att skriva att hon har snygga tuttar och att jag vill klämma på dom.

Förslag mottages tacksamt.

• och
    Agridulce skrev 2012-01-23 16:07:52 följande:
    WTF??? Jag vet vad herrn går igång på men jag skulle bli utstängd från FL om jag skrev det i klartext här.

Men du får helt klart klämma på mina galet snygga tuttar och.
    Tack. Det vill jag väldigt gärna. Du kan få klämma på mina med.  
  • och
    och skrev 2012-01-23 15:59:25 följande:
    Bra att du fick en fin dag, Birger. Solig

Jag har problem.

Jag har lovat RUSI "långa och välformulerade beskrivningar av hur avsändaren önskar att jag ska förgripa mig på dem och deras kropp". Samt lovat inboxa Agri med något snuskigt, fast hon har inte lika höga krav, så det räcker nog med att skriva att hon har snygga tuttar och att jag vill klämma på dom.

Förslag mottages tacksamt.
    Jag antar att alla har funderat något alldeles förfärligt på hur det har gått. *trumvirvlar*

Sanningen är att jag tog av mig kläderna, la mig i sängen för att tänka ut något trevligt, men istället tänkte jag på Anton, och kom på två sekunder. Efteråt somnade jag.

Jag drömde dock att jag visste var alla förlorade teskeds- och matskedsmått var, så nu ska jag strax gå in i köket och leta i en låda där. Jag tror RUSI gläds med mig över de nästan återfunna måtten, även om han får vänta lite längre på den långa och väformulerade beskrivningen.
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-23 20:26:08 följande:
    Jag har mer funderat över hur det gått med dina karaktärsövningar och. Ser att det går sådär va...?

Min inbox var TOM när jag loggade in i förmiddags. Helt TOM!

Det här är f-n inte mitt fel, ta ansvar för dina egna handlingar, Yoyna.  
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-23 20:38:28 följande:

Min inbox är ofta tom och inte gråter jag för det. Nej, jag tar mig i kragen. samlar ihop mig själv och går vidare. Jag tar ansvar för mina handlingar (och även eventuell avsaknad av handlingar) men bara i de fall jag anser det rättfärdigat.
    Jag noterar att DU har dåligt minne. Du skulle ju lägga upp ett träningsprogram för mig. Jag såg faktiskt fram emot att få detta.
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-23 20:44:44 följande:

Nej, mitt minne är utmärkt (eftersom jag ännu är ung och omärkt av tidens tand ). Det var DU som bönade och bad på dina bara knän om hjälp. Jag har aldrig lovat dig det eftersom jag vet att det är ett omöjligt uppdrag att bygga din karaktär. Du är ett hopplöst fall baby!
    Anton, hör du vad hon säger till mig?
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:03:17 följande:
    Tom jag är upprörd å dina vägnar. Å andra sidan borde jag kanske vara glad att hon för en gångs skull riktar slangbellan åt ett annat håll.
    Tack! Hjärta

Sista delen av citatet är tyvärr oläsligt på min dator.  
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-26 12:49:48 följande:
    Nä, inget vapen, jag pratar om den sexigaste varelsen jag någonsin träffat på.
    Hej Anton. Solig

Svar på tråden Trash-tråden