Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 20:28:39 följande:
    Kreativa snuskiga fransmän!
    det kan man säga tänk att det finns sådana
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

hej kan ni fatta..ett av min inlägg blev censurerad och borttagen...det är första gången och jag är därmed ingen oskuld längre.
    Det roliga är att jag är lite chockad därför att det som plockades bort var inlägget med det gräsliga konstverket som heter "the Earthling" som jag la upp i kuktråden....det var konst ju även om det var skitful.
    Med tanke på alla sjuka grejer jag skrivit ät jag förvånad över att just den blev bortplockad...vilka mongos

Hej alla, är det bra med er?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 08:50:11 följande:
    Haha jaså?
    Välkommen till oss dödliga.

Jag har äckligt ont i ryggen Aynrand.
    Hur mår du?     
    jag har en bihåleinflammation idag, en svullen kind, ringde läkaren och skall hämta ut antibiotika....(hade hellre haft en svullen penis)
    Hård analsex är bra för ryggen!
    Kyss!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 08:55:35 följande:
    En svullen kind behöver väl inte utesluta en svullen penis ?
    Din läkare jobbar snabbt! Här i förorten får man vänta...
    Krya på dig

Jaså är hård analsex bra för ryggen?
    Kom då!
    Kyss!      
    Bra när man har en vän som behandlar en och som jobbar på privat praktik det kan hjälpa.....annars hade jag hunnit dö 10 ggr om
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2011-12-14 09:32:32 följande:
    FL moderatorernas vägar äro outgrundliga. Antagligen någon som anmält. Kan också vara något med copyright vilket man antagligen är mer rädd för än snusk.

Själv fick jag ett inlägg borttaget på ett annat forum som hade titeln "För oss nekrofiler". Jag trodde det var så over-the top att alla borde fatta det var ironi. Jag som hade varit så kulturell och tom lyckats få in både Alice Cooper ("I love the dead before they cold") och Baudelaire i mitt inlägg (äntligen ett tillfälle att citera "Kadavret").

Här har jag inte fått något inlägg censurerat än tror jag. Dock blev jag av med min anonymitet på ett halvår efter att ha synat en bluff.
    Jaha? berätta...
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-14 11:11:43 följande:

" target="_blank">

Den där stretchövningen som de gör i början av videon kan vara skön att göra om man börjar känna sig stel i axlarna.
    skit vad ful han var BJ...han ser ut som ett skämt med sina korta brallar och t tröja som om hans ben var typ 10 cm långa......unefär som Master Joda på steroider
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 11:16:31 följande:
    Jaadå, det blir jag, du vet min själ vad Anton vill ha. Fast det är förstås inget nytt.

Sen måste jag faktiskt få säga att det är initiativ som detta som gör att du, Anneli, för alltid har en plats i mitt hjärta. En bidragande orsak är förstås att du sväljer och tar den i tvåan ( där kom det igen, Maria, jag vet. Förlåt. Tror jag ), samt att du gärna pratar stridsvagnsmekanik, och beväpning, långt ut på småtimmarna. Du är min drömkvinna personifierad, Anneli. Tack för att du finns.
    Jag älskar poetiska inlägg

tack för det!
  • Aynrand
    och skrev 2011-12-14 12:03:22 följande:
    Aynrand: De plockar bort inlägg hur som helst. Inget att bry sig om. Nalle Fick du någon varning?

Anton: Du är alldeles underbar. Hjärta 
    Ok hade ingen aning om det då detta var i alla fall konst (ja jag måste medge att det skitful och osmaklig en so what smaken är som baken som man säger här..delad...jag gillar tanken på att dela på en bak vad tycker ni?)

fick ingen varning...och ingen förklaring heller

we r in the matrix.......
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 12:12:20 följande:
    1. Jag vet.

2. Så lite så.

3. Jag har en fråga till dig, Aynrand, fast jag hinner inte just nu. Siter på jobbé. Återkommer.

du menar på traktorn eller hur?
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 12:23:40 följande:
    Givetvis, Maria, hoppas jag också att du blir bättre i ryggen. På riktigt alltså.
    Jag har haft ryggskott mer än en gång. Ett rent helvete. Fast smärtan kan samtidigt vara skön på nåt konstigt vis. Du fattar nog vad jag pratar om. 

Dock kan det va ett helvete å torka sig i röven när du har sketet. Men !!!  Problem är ju till för att lösas. 
    Har du inga hustomtar? sätt in den annons

Svar på tråden Trash-tråden