Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-10-03 11:23:06 följande:
    Men det kommer på tok för lite till min mobil och min inbox. *hint hint*
    Du får väl en till då, Agri, men sen får det fan räcka dom närmaste 30 minuter.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-03 11:18:07 följande:
    Agri delar inte men hon får se väääääääldigt mycketOskyldig
    Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-03 11:42:08 följande:
    Folk som använder hen har garanterat mikropenisar.
    Jag har konsekvent vägrat använda "hen".

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 12:35:52 följande:
    BIRGER, FÖR HELVETE !!!

Här är nåt för dig. Tror jag. Det är definitivt nåt för mig. Jag avgudar ett grant bakstycke...

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1833499.... 
    Ja, den här kanske passar dig bättre, Birger. Egentligen...

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1591801.ece 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 12:38:20 följande:
    Oh jag kikade.. undra om jag kan skicka med en bild? :o HÄHÄ stackars gubbar. 
    Jag tror tyvärr du är lite sent ute, Kakaa, men den lär återkomma. ExtraBladet kan du lita på. Det är danskar som gör tidningen....
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 12:44:36 följande:
    vafan, nu blev jag besviken.. på riktigt.
    ...att det var danskar som gör tidningen ???
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 12:47:27 följande:
    Eh, ja? framgick inte det? :c 
    Inte riktigt. 

Eller om det är jag som är trögare än vanligt. Fast jag gillar danskar. Väldigt mycket. Ett otroligt trevligt folk. Gemytliga. Vackra. Danska kvinnor har fina arslen. Å så gör dom så god mjukglass.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 12:53:49 följande:
    danska kvinnor håller jag med om, glassen vet jag inget om, språket är som mitt efter 7 shots jäger.. och dom är säkert jätte trevliga,  

men danska män ser ut som.. ja.. inte min typ.. 

egentligen vet jag inte mycket om danskar, dock är deras landskap OTROLIGT tråkigt. :( 
    Du gillar inte Viggo då ???
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 13:07:05 följande:
    Nja.. alltså.. njaa.. :< Han ser för snäll ut. 
    Okej, Mads då ???
Svar på tråden Trash-tråden