Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-03 13:16:45 följande:
    Han är undantaget som bekräftar regeln! Han är faktiskt apsnygg! Jag som norska säger en dansk är snygg, det är illa, mina förfäder vänder sig i graven, shame on me
    Jag tycker om när kvinnor gillar danska män. Sen skiter jag i om det är norska, svenska eller för den delen danska kvinnor som gör det. Bara dom uppskattar en dejlig dansk man.

Jag hoppas dom slipper jord i munnen när dom vänder sig om. Dina förfäder. Jord i käften är inget vidare.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 13:27:34 följande:
    Men hade Madsen frågat lite fint om inte han jag jag skulle knuppa så hade jag nog hunnit varit naken redan innan han uttalat ordet knuppa. Jag är svag för äldre med busglimt. OMNOMNOM! 
    Kneppe, Mads hade frågat dig om du vill kneppe. Så du inte massuppfittar, Kakaaom du skulle råka på honom....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 13:33:21 följande:
    haha knuppa sa jag efter som det var MITT ord för det men då har jag lärt mig något nytt. ;D 

jag massuppfittar massor. :( Men jag är ung och dum så jag får massuppfitta ett tag till..

fan, har snusat upp nästan en hel dosa snus redan.. fifähn, får sluta sitta här och diskutera män och sånt.. fifähn. 
    Du lägger väl snuset under läppen, och ingen annanstans ???
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 13:38:45 följande:
    Madsen är min drömman.. men vi kan dela? 

Viggo mortensen (stavas så?)

Oh Madsen med gröna ärtor på! <3 
    Du menar Mads Mikkelsen...
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 13:41:44 följande:
    Jaaaaa.. ohh! tack.. jag kom lite grann.
    Roligt å kunna vara till hjälp....
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 13:45:57 följande:
    Ja, någon nytta gjorde du ju. :3
    Det gläder mig, Kakaa....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 13:41:15 följande:
    Måste nog tacka nej till båda...

Med det sagt är jag oerhört inriktad på annat än utseende.
    Jaa, Maria, du vill ju ha en stor jävla kuk, å det har inte jag, däremot kan jag landa ett JAS 39 Gripen. Om det inte blåser sidovindar med orkanstyrka. Seriöst.

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 13:54:09 följande:
    Jaa, Maria, du vill ju ha en stor jävla kuk, å det har inte jag, däremot kan jag landa ett JAS 39 Gripen. Om det inte blåser sidovindar med orkanstyrka. Seriöst.

Fast den är jävligt fin.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 13:59:59 följande:
    Haha nej Anton, stor kuk är inte absolut nödvändigt.
    Det är däremot en massa annat.
    Ska skriva en lista så att du kan sätta upp enkla mål att nå för att komma innanför du vet vad (rädd att Annelie ska läsa)...

Kreativitet är hett! Ett konstnärligt sinne, tillsammans med ett politiskt och samhälleligt intresse och ett skarpt intellekt.

Dominans är ett måste!
    Han måste veta min plats och förstå att jag behöver återkomma dit, ofta.
    Han måste förstå att det gör mig lycklig och stark att vara där.

Han måste kyssas bra.
    Lukta gott.
    Vara lugn.
    Vara hård.
    Orädd.
    Gränslös.
    Öppensinnad.
    Med några stråk av hälsosam galenhet.

En man utanför den vanliga lådan.
    Det är ju jag i ett nötskal, Maria, fast det där med konstnärligt sinne vet i fan. Jag var nyligen på Statens Museum för modern konst, i København då, och det skall jag säga dig, Maria, att modern konst är fan inte vad det har varit. 

En träplatta, 40 x 40 cm, med en engångs-plasthandske uppspikad mitt på träplattan, det var konstverket. Jag begrep ta mej jävelen inte vad det handlade om. Så min konstnärliga ådra kanske du får ha lite överseende med.

Men för övrigt ser jag inga hinder...

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 14:17:09 följande:

Lånar Annelie ut?

Låter som ett fantastiskt konstverk!
    Men nu tycker jag att du begränsar dig lite i onödan. Konst kan ju vara allt från bild till det skrivna ordet. Eller varför inte musik (fast där är det kört för dig).
    Oooh ja, självklart gör hon det. Hon tänker på mitt välbefinnande. Min kvinna....

Musik - konst ???   Ja, eller....nä, du tänker Jill här, förstås. Kört !!! ...........definitivt.

Räknas Rammstein möjligen som konst i musikvärlden, Maria ???

Lite längre fram, efter engångshandsken, samma museum som tidigare, en ny träplatta, samma storlek, denna gången med en stickad socka uppspikad. Fast med ett streck ritat runt. Jag fattar noll. Jag tycker vi håller oss till Rammstein. Och hård sex. Så du har ont i röven och fittan dagen efter. Och blåmärken betydligt längre än så....
Svar på tråden Trash-tråden